曾揚言有好多億現金揸手的王維基,始終打動不了馬德鐘和阿佘,最後惟有一拍兩散。
馬德鐘、阿佘和廖碧兒都是「創藝」旗下藝人,王維基閂水喉後,馬、佘二人部署返無綫。相反曾為王維基拍過一套劇的廖碧兒,未獲無綫錄用。

娛聞樂

起王維基飛腳 馬德鐘 阿佘部署返無綫

2012年08月03日 ~~ 第888期 忽然1周

決心搞好免費電視台,王維基早前不惜「賣仔」,出售一手創辦的「城市電訊」,套現 50億元,更大手筆將當中的 20億投放在免費電視台上。電視牌照縱然未攞到手,但王維基已不停開劇。
一向唔怕燒銀紙嘅王維基,上周突然向旗下的「創藝」開刀,炒掉包括簽有馬德鐘、佘詩曼、廖碧兒的劉傳弘( William)、吳菁茹( Tina)等三位高層。據知王維基希望馬德鐘和阿佘名正言順幫他拍劇,可惜傾唔掂數。加上王維基的免費電視牌照,一直只聞樓梯響,馬德鐘和阿佘等藝人為求自保,部署食回頭草重返無綫。


佘詩曼與經理人 Tina由無綫合作至今,關係非淺。早前阿佘離巢返大陸搵真銀, Tina亦跟到實。

甚有生意頭腦的王維基,一早吼中劉傳弘( William)旗下的「創藝」夠疊馬,盡攬馬德鐘、佘詩曼等小生花旦,去年底便和 William合組經理人公司「紅星會館」,表面上叫 William簽其他藝人幫他拍劇,實則覬覦馬德鐘、阿佘等紅星,希望由「創藝」過檔「紅星會館」,收歸己用。

新劇製作超支


「紅星會館」成立後, William亦馬不停蹄做嘢,執行王維基的「銀彈政策」,不停招攬藝人。知情人士說:「王維基出手咁闊綽,加埋 William人面咁廣,好快就簽咗廿幾位藝員。呢批藝員全部係無綫老臣子,好似艾威、冼灝英等,可惜一線只有林文龍。」王維基最想 William搞掂一班可以孭飛的小生花旦,「 William講到牙血都出埋,有好多有叫座力嘅小生花旦都恨過檔嗰筆錢,但長遠嚟睇,佢哋覺得王維基唔夠無綫砌,所以仲係十五十六。」
唔想衰俾人睇,即使牌照未到手,電視大樓未落成,王維基如常揼錢開戲,希望以此顯示實力,說服馬德鐘、阿佘等一線藝人簽約過檔。知情人士說:「無綫資源完善啲,外景接廠景之下,一集劇一般兩日半起貨。但王維基冇廠做支援,惟有每集劇都拍街景,或者借場地,搞到要五日先拍得一集,製作費超支。」




馬德鐘和無綫重修舊好,他除了排期宣傳《飛虎》外,更特登由國內返港出席樂易玲生日會。

馬德鐘簽部頭


水倒咗收唔番,王維基於是先閂減啲水喉。那邊廂,「創藝」旗下馬德鐘和阿佘亦有感王維基開始慳荷包,決定坐言起行重新投靠無綫。馬德鐘連日來出盡力宣傳《飛虎》,終於贏得無綫對他的信任。據知雙方現已落實簽部頭約,準備年底拍《飛虎 2》。而一直唔肯做反骨女的阿佘,亦落實下月再拍無綫劇。無綫製作資源部總監樂易玲亦坦言攞人成功,「我哋同馬德鐘嘅合約處理中,我哋係考慮拍《飛虎 2》。」馬德鐘則透過經理人回覆說:「無綫同佢係有接觸過,我哋會考慮拍《飛虎 2》。」
既然冇人肯聽話,王維基惟有向「創藝」開刀, William亦辭退埋「紅星會館」主席一職。
突然大地震,一班當初被 William撬走過檔「紅星會館」的藝人坦言聽聞此事,艾威說:「知道有呢件事,不過唔會影響到我。我下月開始拍王維基嘅劇,一口氣會拍三部㖭!」記者亦有問過王維基,發言人鄭小姐否認縮皮,她說:「我哋係劇照拍,人照簽。」


向管理層開刀
王維基為了招兵買馬,與 William合組經理人公司「紅星會館」,不過雙方合作僅維持十個月。 William於上月 20日正式辭任董事一職。


王維基背後揸弗
「紅星會館」由一間叫「香港媒體製作有限公司」持有,王維基則是「香」公司董事。

新劇前瞻


未攞到牌照的王維基,半年內已開拍了五套劇,題材連音樂劇都有,比無綫大膽,但卡士唔算強。

台灣口味


《 FACE》圖片

頭炮搵了唐禹哲同詩雅 孭飛拍《還來得及再愛你》,劇情抄《吸血新世紀》,演員亦重台灣口味。

劇名古怪


《蘋果日報》圖片

由蘇永康和廖碧兒合作的音樂劇《童話戀曲 201314》,劇名唔三唔四,好難迎合師奶口味。

大膽搞鬼


《驚異世紀》分 8個單元組成,由林嘉華、梁小冰等人主演靈異題材,近年罕見。

劇種說教


《蘋果日報》圖片

全劇只有 15集的《第二人生》搵劉浩龍、趙學而做情侶,探討命運,寓意要活在當下,太說教。

最有睇頭


《蘋果日報》圖片

《警界線》由林嘉華和廖啟智孭飛,玩正邪難分的無間戲碼,暫時最有睇頭。

開台進程表:




宣布參戰
去年 8月,王維基宣布進軍免費電視大戰,滿腹大計。《蘋果日報》圖片


發動革命
王維基其後不停向幕前幕後 send短訊角。


動工造勢
年初王維基的電視大樓動工,順勢晒冷演員。《蘋果日報》圖片

採訪、撰文:娛樂組
攝影:攝影組

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()