約兄弟打波
本周二( 7月 31日)下午,鄭嘉穎相約好友黃智賢到樂富運動場打網球。兩個男人邊行邊傾,鄭嘉穎講到唔停口兼皺晒眉,應該好多 嘢要同兄弟呻喎!

滾熱辣

樂易玲下禁慾令 鄭嘉穎:我會小心啲

2012年08月03日 ~~ 第888期 忽然1周

近日,無綫三大小生黃宗澤、吳卓羲及林峯先後錯嗒內地女星,水洗都唔清,成為色慾花心男,形象大插水。
早於兩年前,視帝鄭嘉穎亦曾與國產名模徐靖雯( Jenny)傳出緋聞,當時他為保星途急急與對方斬纜。最近,三小生連環出事,無綫樂易玲即急謀對策。為防鄭嘉穎中伏,近日她向鄭下禁令,提醒他與內地女星交往時,要打醒十二分精神。其實自徐靖雯後,鄭嘉穎亦早已封盤,寄情工作,難怪他可以理直氣壯向本刊記者說:「我會小心啲,不過都冇女埋我身!」
愛情冇着落唔緊要,近年搵錢至上的鄭嘉穎,原來有意進軍幕後,在內地自組製作公司。
42歲的他,終明白溫柔鄉不及近身錢的道理。




早年,鄭嘉穎緋聞多籮籮。最為人津津樂道的是兩年前搭上國產名模徐靖雯,兩人被指在西貢寓所禁室培慾達 72小時。但戀情見光即死,鄭嘉穎更明言兩人只可以做「朋友」,三個月戀情就咁玩完,他的人氣亦跌至谷底。直至去年,他憑《怒火街頭》封視帝洗頹風,加上有套《步步驚心》為他打入內地市場,身價急升到廿萬人仔一集。事業有轉機,鄭嘉穎落力建立乖仔形象,謝絕異性埋身。


打波發洩
樂小姐下禁慾令,鄭嘉穎選擇打波發洩精力。不過佢全程都在繃緊狀態,似是有壓力未解決喎!


打完波返紅磡海韻軒寓所換過衫,腳踏人字拖的鄭嘉穎乘的士去灣仔會合一名男子,兩人上了一幢工業大廈。又係約男人,真係色戒喎!


眼見無 綫小生逐個中招,樂易玲唔想愛將鄭嘉穎出事,提醒佢小心女人。鄭嘉穎當然言聽計從,唔敢亂 嚟啦!《蘋果日報》圖片


早前鄭嘉穎同內地肉彈女星穎兒傳出緋聞,當時鄭極力否認,更自稱與對方只有數面之緣。

落令禁女色


鄭嘉穎近年緋聞多多,與佘詩曼的多年情難分難離,兩人曾以情侶檔接騷,今年年初更傳復合。

近日,黃宗澤、吳卓羲及林峯食錯內地女星搞到一身蟻,高層樂易玲已相當頭痕。除忙於為三小生解畫,亦提醒「往績」如電話簿厚的鄭嘉穎要小心女色。知情者透露:「無綫小生買少見少,三個當家小生接連玩女玩出禍。樂小姐都好驚再有小生出事,影響公司聲譽。佢向來最錫鄭嘉穎,知道佢同內地妹拍過拖,呢排又頻頻北上拍劇,都好擔心佢成為內地女星下個目標。所以早幾日特登 call佢出嚟傾偈,問清楚佢有冇影過慾照,同埋露骨 sms,起碼有起事上嚟,都可以諗定點拆。樂小姐亦有提醒佢小心有內地女星借故埋身,要好好保護自己。就算要揀圈內人拍拖,都搵番香港同級數嘅,起碼大家都唔會放風俾傳媒爆大鑊。」
其實自去年鹹魚翻生後,鄭嘉穎明顯收斂了。其間,他曾與劉心悠及內地女星穎兒傳緋聞,但都是無米粥。鄭嘉穎棄女色,決定建立事業王國,近日更食住個勢,自組工作室,實行肥水不流別人田。

一條龍接戲


去年,他在內地身價三級跳,片酬由原本 8萬一集,急跳升至 20萬一集,水漲船高,令他萌生自組工作室念頭。
據內地製作公司員工表示:「近年內地劇市場不斷擴張,開製作公司唔憂冇生意做㗎。通常啲老闆批一嚿錢俾製作公司,再由佢哋收劇本同揀蟀(藝人)。有啲製作公司有埋團隊拍攝,所有成本可以控制得到。所以唔少藝人都自己開埋工作室,唔俾製作公司抽佣,好似黃曉明同吳奇隆都有自己工作室,投資電視劇同電影。」
據悉鄭嘉穎眼見好友吳奇隆搞工作室有聲有色,亦心思思想開埋一份。有知情者透露:「舊年嘉穎同奇隆拍《步步驚心》 friend咗,奇隆成日講佢盤生意經,嘉穎咪心動囉!聽講最近嘉穎仲搵朋友幫佢搭路識啲編劇同製作人,已經收咗一批劇本啦!」
本周一( 30日),本刊問到鄭嘉穎開工作室一事,他亦大方話:「係呀,希望明年初開到工作室。(會喺內地邊度開?)未諗呀,其實依家開始收緊啲劇本,有 project落實先去搵地方都未遲呀!我都未諗定會揼幾多錢投資。(幫工作室改咗名未?)有咩好提議?或者老土啲用番自己個名鄭嘉穎工作室囉。(會唔會益自己友搵佢地拍劇?)等有劇本開先算啦!遇到好劇本咪自己拍,唔啱嗰啲咪分俾人囉!哈哈!講笑啫!」對於樂易玲下禁慾令,鄭嘉穎卻顯得避忌說:「冇印象佢有講過,不過我都會小心啲㗎啦,其實依家都冇女埋我身!」

禁室培慾斷正


2010年,鄭嘉穎帶國內名模徐靖雯返回西貢南圍寓所過夜,兩人禁室培慾 72小時。事後鄭嘉穎死口唔認拍拖,只承認對方是朋友。


《壹週刊》圖片


《壹週刊》圖片

國模轉嗒周子揚


鄭嘉穎唔認頭,徐靖雯即轉嗒香港富二代歌手周子揚。早前周子揚公開自爆將會做割包皮手術而「響朵」,更高調承認徐靖雯女友身份。上周四( 7月 26日),本刊發現兩人手拖手去旺角嘆日本菜。







7月 30日堅稱寡佬




周一晚,鄭嘉穎出席《怒火 2》飯局時表示會小心私生活,仲拍心口話冇女人埋身。其實佢 嘅溝女往績絕對唔弱,呢 啲係咪叫五十步笑百步呢?


飯局後,鄭嘉穎黐曹永廉車返回自己紅磡寓所,之後一直沒有外出,實行修心養性,幾聽樂小姐話喎。

食女不離三兄弟




人老精、鬼老靈, 42歲鄭嘉穎試過死在國產女模徐靖雯身上。死過翻生的他,杜絕與一眾國產女星緋聞。相反細他一截的林峯、黃宗澤同吳卓羲,依舊血氣方剛,經常遭人踢爆四出獵女。三兄弟近年偏愛搜獵北地胭脂,不過出得 嚟玩,預 咗要還。

黃宗澤偷食大乳牛柳岩


形象花弗的黃宗澤,早年曾傳他呃女兼使女人錢,直至八年前與胡杏兒拍《野蠻奶奶》撻 着後,修心養性做乖乖男友。可惜好色本性難移,近日有傳他偷食湖南乳牛柳岩,胡更公開怒斬八年情。黃宗澤辛苦經營的形象隨時一鋪清袋。




柳岩

林峯 暗啅網女劉羽琦


林峯未有汲取與潘霜霜慾照拖垮人氣的教訓,仍四出獵女。與黃百鳴力捧的 18歲新人吳千語傳緋聞期間,卻遭踢爆原來在同一時間暗啅內地網絡女神劉羽琦。林峯更力邀對方夜訪林家,劉羽琦獲悉林峯有新歡後,以短訊回覆傳媒說:「花心男,受不了。當初他對我很好,讓我覺得他是個可以相信的好男人,但其後蠻多人勸我說他是花心的,一直挺傷心。」


劉羽琦



吳卓羲遭張馨予唾棄


吳卓羲被踢爆同富家女×小姐大玩 phone sex,隨即遭 36F國產乳神女友張馨予公開狠飛。張仲話會剷走「愛的紋身」令自己浴火重生。衰氣纏身的吳卓羲,近日更被過氣女友官恩娜踩多腳,在微博留言力數他。三兄弟中死得最徹底。




張馨予

《怒火 2》必睇位


無綫用《怒火街頭 2》打奧運,首集於本周一( 30日)播出時,平均收視有 30點,反應不俗,足證無綫的策略成功。本刊率先爆下周 6至 10集必睇位,幾乎場場都有肉睇。

鄭嘉穎剝衫遊街(第 6集)


去年,鄭嘉穎在《怒火街頭》首集中露股罅,引起全城熱話。在續集中,他繼續賣肉益街坊。第 6集中,劇情講到他與胡杏兒在家中大吵,半裸只穿孖煙囪的他,更慘被女方趕落樓,之後俾警察「盤」。





苟芸慧墮樓(第 8集)


續集換入了不少新角色,如苟芸慧將會與鄭嘉穎、胡杏兒大搞三角戀。苟早年與鄭嘉穎已結成夫妻,胡杏兒卻誤打誤撞成為小三。為了搶回 Law霸,苟姑娘不時設下苦肉計,如在第 8集,劇中飾演醫生的她遭人五花大綁地擲落街,等鄭嘉穎來營救。





林秀怡全裸(第 9集)


首輯有陳敏之全裸,續集亦有新人林秀怡玩全裸。劇中她飾演被毒犯利用運毒的孕婦,為逃避毒犯追捕,全裸由屋內爬出街。拍攝當晚,她僅以牛皮膠黐上半身及着上肉色打底褲扮全裸,相當大膽。







撰文:娛樂組
攝影:攝影組

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()