《今日我至幼》
日前陳偉霆自誇對腳又長又幼,再睇埋 GiGi呢一雙,當堂輸晒啦!

梁詠琪( GiGi)自榮升做少奶奶後,依然繼續工作,今年5月在台灣小巨蛋舉行演唱會,本月20日推出新國語專輯,雖然 GiGi宣傳不多,但她卻大勝同期到台灣宣傳新碟的天后容祖兒,祖兒新碟在銷量榜更十大不入,令人大跌眼鏡。

現年36歲的梁詠琪去年下嫁西班牙籍老公 Sergio後,甜蜜享受新婚之樂,一向事業心重的她未有放棄事業專心做少奶奶,今年5月更在台北小巨蛋舉行演唱會,並於本月20日推出新國語專輯《 Butterfly Kisses》。



古天樂稱因赴泰拍戲而未能參加慈善跑。 

容祖兒上周到台灣踢腿勁舞落力宣傳新碟《 Moment》。 台灣《蘋果日報》 祖兒十大不入

天后容祖兒早前亦在台灣宣傳國語碟《 Moment》,雖然她展開一輪宣傳攻擊,又開腔談「祖師戀」,但似乎對銷量無補於事,面對宣傳不多的 GiGi,祖兒慘遭滑鐵盧,在5大唱片的銷量榜,以及玫瑰唱片銷量榜上, GiGi強勢進佔亞軍位置,祖兒卻十大不入,令人大跌眼鏡。



古仔新戲玩火

GiGi昨日和古天樂到銅鑼灣出席「聯合國兒童基金會慈善跑2012記者會」,對於新碟銷量理想,她坦言十分開心:「希望坐亞望冠,我有三年冇出國語碟,好開心反應咁好,有歌迷勁讚我,叫我唔好婚後就退出。」 GiGi自言得知祖兒同期出碟,但就謙虛表示並非撼贏她:「出碟唔係要贏,唔好咁講,多啲香港人出碟好,一齊加油為香港爭光,祖兒啲歌都唔錯,幾好呀!」
古仔自言有興趣參加慈善跑,原本早兩年他已參加,但因腳傷而未能參與,而今年又撞正要到泰國與劉青雲拍攝新片《救火》,同樣未能報名。古仔透露腳傷已痊癒,醫生指他可以跑,但不能跳,他說:「醫生話唔好喺一兩樓跳落去,我就話醫生都冇人會成日咁跳落嚟,不過今次拍戲要拍好多火嘅場面,應該仲危險過跳啦!」
採訪、攝影:胡比

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()