漫遊毒物

林子善爆試港版 GTA 《 Sleeping Dogs》

2012年08月01日 ~~ 第271期 Face

外國人眼中 嘅香港往往係一個 fantasy,誤以為 2012年成個維港都仲有好多帆船,好在話題新作《 Sleeping Dogs》終於還番一個較港式 嘅香港畀大家!此 game號稱港版《 GTA》,淨睇黑幫名叫「新安義」都知地道。
廣東話配音更不得了, trailer幕幕「士多啤梨蘋果橙」,爆粗仲狂放過「和諧」港產片,加上男神陳冠希配音,洪爺林子善聽到有優先試玩都即刻衝住試,梗係要即時送上試玩報告畀各位讀者!

•林子善機迷 profile
•機齡:超過 20年
•喜愛遊戲:《街霸》、《 Rainbow Six》、《 Call of Duty》
•打機趣聞:打《 Rainbow Six》太勁,被其他玩家黑名單見到即踢!




機  種: PS3、 XBox360
廠  商: Square Enix
類  型:動作
人  數: 1人
售  價:$388
發售日期: 9月 27日

主角似籮霸
場景少少外國風


一開始試玩子善就話主角沈偉激似籮霸鄭嘉穎,製作人話故事靈感來自《無間道》,一開始講主角接 咗「新安義」 order做 嘢,其實佢真身係香港警務處三合會局(反黑組)警探,遊戲初期以完成黑幫任務為主。試玩關卡設 喺北角,大地圖仲見到灣仔、中環等地區,打到後期會同《 GTA》一樣開放版圖周街走。子善就覺得場景仲比較接近外國人眼中 嘅香港。「見到條街有舞獅就 feel到外國味,不過 啲招牌同檔口幾似,睇得出有取過景,不過將好多要素湊埋一齊就冇咁真!」


激似籮霸
洪爺話主角沈偉似鄭家穎,而遊戲就冇話用邊個做 model,反而有講由美籍韓裔演員李威尹聲演。


配角艾迪神
由陳冠希聲演 嘅 Jackie Mah同主角由細識到大,係「新安義」 嘅卒仔,但都有一定戲分,但就唔爆粗,全程講英文。


北角舞獅
北角有個舞台舞獅真係太假,但側面 啲檔口就做得幾似女人街。


西醫賣眼鏡
呢個何必利醫生有中文大學家庭醫學文憑,睇真 啲入面竟然係賣眼鏡,隔籬仲有個疑似企街大嬸。

配音啜核
爆粗順口


陳冠希配音 喺試玩版得兩句,不過一開打就粗口橫飛,子善都哇哇聲讚堅!「主要角色講英文為主,中間夾幾句廣東話粗口有 啲怪。最鍾意打緊時敵人同途人 嘅反應,堆粗口真係講得順。以前中文 game配音多數都係講國語,聽到廣東話特別興奮!」問埋子善驚唔驚隻 game教壞細路,佢就話唔怕,仲讚廣東話粗口博大精深,唔應該避忌。「英文 嚟 嚟去去都係 F,邊有中文粗口咁多變化。最重要細路仔明白點解講粗口唔好,唔需要避,事關呢個社會本身就有呢樣 嘢。」

爆笑廣東話語錄




街邊賣老翻
埋 嚟睇埋 嚟揀,全港最平呀!


X你老 Y臭 Z! Fxck You吖!


撞倒途人
行路唔帶眼,趕住去死咩!


「新安義」鬼仔老大
We must kill the X家剷!

慢動作槍戰
血腥群揪考技術


慢動作槍戰

睇完配音文戲睇動作,《 Sleeping Dogs》有槍戰有拳頭交,動作要素豐富,仲可以利用身邊環境施以血腥殘殺,例如隊人個頭落風扇炮製人頭攪拌機!見慣大場面 嘅子善大讚爽快,仲話個戰鬥系統都考技術。「自己有打《 GTA》,呢隻 game個戰鬥系統多招出又要睇準時間反擊避招,打落比《 GTA》更有新鮮感。」

拳頭交有系統


近戰主要分普通攻擊、反擊技、擒拿技 3招。普通攻擊可連打,但敵人識擋,唔可以無雙式亂打。擒拿技可捉住對手移動,帶佢去紅色地點就施以鐵閘攔腰斬、風扇鋸頭等地形攻擊。而敵人攻擊時會閃紅光,睇準按反擊掣可以擋招兼反擊,打緊 A時被 B偷襲就要靠佢防禦。


地形攻擊係最快 嘅殺敵效果,一出必殺,人頭攪拌機相當血腥!


隻 game幾易死,唔食得幾拳,所以反擊技一定要識用,第一關大佬只有反技先可破防。

槍戰玩吳宇森 feel


同其他槍 game相似,可以按 L掣玩 cover,特別之處係按 X掣跳出時會進入吳宇森式慢動作,可以畀你睇定瞄準敵人,有 啲似《 Max Payne》。稍為挑剔係射擊感稍差, cover永遠唔爛,亂射又可以射死人,相比之下近戰較出色。


除 咗 cover,亦有自己跳過障礙 嘅 freerun系統,玩落幾爽快。


射擊部分未算一流水平,可能香港唔似美國咁易買到槍,主打拳頭交。

子善總評:「香港人必玩!」


呢隻 game我畀 90分!

子善試玩完之後讚不絕口,加埋香港元素值 90分咁話!「近期《 Diablo 3》打到悶,《 Call of Duty》又未出,呢個空檔一定會玩《 Sleeping Dog》。」記者都認同呢隻 game唔只齋玩粗口噱頭,整體唔錯,打到後期仲可以好似《 GTA》周圍去,係小本經營畫面未必頂級,但遊戲性唔會令人失望。

撰文:司徒港燊
攝影:彭自維

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()