澤尻喺《整容天后》中,飾演全身經過整容嘅當紮女模辛酸經歷,有指佢因為太投入,以致抽離唔到角色,搞到患抑鬱症。

日面

剝剩層皮 澤尻全身整過

2012年08月01日 ~~ 第271期 Face

吳雨霏由豬膽鼻執到間尺鼻、黃婉曼由包包面變 V煞,連台灣靚女林志玲都話執到似蠟像人,不過點整都唔夠日本是非女王澤尻英龍華咁誇張。
澤尻於新戲《整容天后》中,飾演一名除性器官外,全身都整過容嘅人氣偶像。《整》片唔只整容橋段具話題性,內容更涉及仰藥,兼且勁多性愛場面,而澤尻甚至有露點鏡頭,一鋪過搏到咁盡,好在今次算翻到身,如果唔係下次要拍 AV先掂喎!
《整容天后》上映日期: 9月 20日

雖改篇自漫畫的《整容天后》,是澤尻英龍華霉足 5年後,復出影壇的頭炮,此片將於 9月在香港上畫,但早於 7月 14日已在日本登場,上映至今,票房已衝破 10億日圓(約 1億港元),澤尻終於唔使孭住票房毒藥個臭名。


O嘴肉搏
戲中,澤尻為爭片約,不惜同飾演製片人嘅哀川翔上床,呢幕床戲見到澤尻 O晒嘴嘅表情,就知佢好投入。


仰藥止痛
因為整容後遺症搞到全身劇痛,試過連止痛藥都止唔到痛,要食迷幻藥來分散注意力,最後搞到神經錯亂。


整容過龍


因為整容整過龍,澤尻定期要去整形中心,將眼、耳、口、鼻以及全身執番靚,誇張過 MJ。

性愛兼仰藥


《整》片收得,全靠套戲內容夠踩界。講澤尻飾演嘅女主角 Ririko,是個在夜店工作嘅豬扒,但經全身整形後,竟成為人氣 model更風靡全日本,不過整容整過龍,出現後遺症, Ririko唔只要飽受整容後身心痛楚嘅煎熬,仲要面對由水原希子飾演嘅新紮模爭 job嘅壓力,卒之搞到精神崩潰。戲中澤尻唔只上演多場性愛場面,仲靠仰藥嚟麻醉自己,總之係澤尻從影以嚟最大膽一次。

澤尻:做番自己


《整》片由日本名攝影師蜷川實花操刀執導,今次揀澤尻孭飛做女主角,據知主要原因係蜷川大師覺得澤尻有經歷,事業曾試過跌到谷底,相信她能演繹出主角 Ririko面對事業低潮嘅感覺,最重要是她肯豁出去作裸露演出,所以澤尻是她第一人選。最近澤尻於訪問中自爆:「最初收到劇本時,同朋友商量過,佢哋叫我辭演,但我覺得我同戲中 Ririko好相似,我哋好似係同一個人一樣,呢啲可能係緣分,所以我一口答應接拍。」咁又係,澤尻同 Ririko一樣負面新聞一籮籮,做番自己簡直係 easy job啦!

一向是非多嘅澤尻,早前於電影宣傳期間,被踢爆隊草,又話患抑鬱,多次缺席電影宣傳活動, 7月 14日終於現身首映禮,換上一頭金毛短髮嘅佢,當日個樣似咗何超雲。





醜女又翻身


06年憑韓片《醜女大翻身》攞影后嘅金亞中,戲裏面講佢整容後由豬扒變索女,現實中原來一樣。早前網上流出金亞中疑似隆胸嘅照片,事後當然唔認,不過唔好理佢整過定冇整,金亞中沉咗幾年後,最近翻身,闖強國拍大陸戲《神奇》,據知佢仲拍住靚仔 黄曉明一齊做,勁威。

隆胸照流出


早前網上流傳疑似金亞中隆胸前所拍嘅照片,當時金亞中樣貌豬扒,胸部扁平,邊有 𠵱家嘅金亞中(小圖)咁索。








06年金亞中憑《醜女大翻身》一片大收,攞咗「大鐘電影節」等 3個影后獎,之後一直冇代表作。

撰文:何家文

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()