面對面

冇人想影寫真影一世 陳靜

2012年08月01日 ~~ 第271期 Face

「爆炸糖」是 DaDa在新戲《低俗喜劇》裏的角色名稱。
「爆炸糖」也是 DaDa角色在戲中享負盛名的絕技關鍵。
話說「爆炸糖」是個三級女星,喜歡向導演監製提供特殊性服務換取演出機會,而她出口服務前,先啪一袋爆炸糖,含在口中增添快感。可惜的是,出盡口技用埋道具,被服侍過的電影監製杜汶澤還是記不起她,於是 DaDa在電影裏有一句對白:「你唔只識得我,你仲食過我添!」這就是 DaDa。



兩年前以 E神之名拍寫真躋身 𡃁模行列,兩年以來拍過三部電影套套性感,兩年後出了本錯字連篇的散文集……她說過要出名沒甚麼快得過行性感,她認得的字也不多,她被導演監製選角時總逃不過打出心口的艷星角色,不過 23歲才出道兩年、就買了第二層樓的 DaDa說:「冇嘢蠢得過陪瞓換角色,要陪不如陪有錢佬瞓換錢好過……不過我自己搵到錢又唔受得氣咋嘛……冇人想影寫真影一世!」
電影始終只是電影,呢包爆炸糖,其實一啲都唔容易食!

出口術




出了兩年個人寫真, DaDa今年美其名脫離 𡃁模行列做才女,雖然本散文集相多過字又錯字連篇,相比起那班除褲小便甚至被趕出書展的後輩還是低處未見低,依然有相當大的空間取笑人。一見着 DaDa,我第一句先讚她在娛樂新聞台接受訪問時潤 Phoebe潤得好:「送書畀佢?唔好啦,我諗佢屋企已經堆咗好多書,費事增加佢負擔啦!」 DaDa反問:「哈哈!乜你見到呀?其實我想講好耐啦,但係又唔敢對住報紙記者講,費事回應來回應去沒完沒了……」笑容有點自豪,有點狡猾,更多的是幸災樂禍:「老老實實,當初我拍寫真入行,冇目標冇夢想,根本冇諗過自己底線喺邊。冇人想影寫真影一世,我承認我都同佢哋一樣,書讀得唔多,知道喺呢行出名冇嘢快得過行性感,係當寫真係踏腳石。我冇資格話拍寫真唔啱,但係我有應承過屋企人三點不露、唔可以教壞細路,好好彩,今年冇我份,搞到書展污煙瘴氣,將性感當成 cheap,搞到下流,就真係唔應該入書展囉!」
至於榮升錯字才女, DaDa亦阿 Q精神得很:「我哋唔係大公司,又預咗本書一定唔慌好賣,我真係唔想經理人蝕太多先會慳番啲錢唔請人校對……我冇話自己係才女,亦都承認本書字唔多真係好 hea,下次我咪有經驗知道有啲錢唔慳得,校對要請專人囉……不過我白羊座,好樂觀好衝動,開唔開心都好好善忘,經理人安慰我,我反而安慰番佢轉頭:『可能咁樣反而多咗人買書搵錯字,幫助銷量呢?』。」

踏腳石


拿 33E巨乳和寫真集做入行踏腳石,綜觀兩年以來的娛圈成績, DaDa算是成功了。不過主演的《潮性辦公室》、《喜愛夜蒲》和最新的《低俗喜劇》,每個角色都是心口穿窿、作風 open、道德底線低開,好人好姐會甘心自己在監製導演和觀眾眼裏永遠波大冇腦嗎?
「並唔係個個女仔都想做公主、想做純品女主角,最起碼我唔想,因為我知我唔係。我拍過三套戲,三套戲嘅角色都相似,我真心覺得唔介意……你問我想唔想拍一套唔使靠性感嘅角色,我可以答你,我真係好想好想好想,但係再想都冇用,我都未夠料……既然係咁,我唔應該有咩要求,有彭浩翔同杜汶澤嘅名,我真係唔覺得犧牲咗啲乜。有朝一日我梗係想扭轉自己喺所有導演監製眼中嘅形象,但係需要時間。胸,我唔會封,第時去到咩位,我亦都唔會抹殺我嘅過去,唔會後悔。」
衝動派的 DaDa說話做事比思想快,實情亦有做完了才後悔的事:「舊年接拍《喜愛夜蒲》,同王宗堯有場好激嘅床戲。接嗰陣時我真係冇乜點考慮,王宗堯係我前男友,我相信佢、佢亦都好識得保護我,最緊要係我諗住同佢拍總好過同第二個拍,起碼拍拖嗰陣乜都睇晒……到套戲出街,我先嚟後悔,問自己到底做咗啲乜,驚個個睇完男仔叫好、女仔憎。事實都係,唔係個個鍾意我、唔係個個尊重我,連喺屋企樓下,都有人大大聲話:『嗰個咪 DaDa……』我唔怪佢,每個人思想唔同經歷唔同,一般見識咩……呢行啲錢真係辛苦錢,又係嗰句,我係白羊座,好識得氹自己開心,每行都會有辛苦、每個工作都會唔開心㗎啦,睇你自己點諗啫,同一件事,你將佢諗開心啲就開心㗎啦!」


《低俗喜劇》一開鏡第一場戲就是拍含糖車震, DaDa話拍到喊:「冇唔舒服,係我記對白記得唔好壓力大 啫。」


第三年衝擊書展, DaDa搵埋《低俗》導演彭浩翔撐場宣傳新書,可惜為慳錢自己校對,搞到錯字百出。




去年的《喜愛夜蒲》床戲大膽, DaDa說因為對手是前男友王宗堯:「以前一齊時乜都睇過晒啦,點都好過同第二個拍。」


去年初以 350萬購入荔枝角泓景臺低層單位,目前單位升值一百萬, DaDa今年再入市,打算做包租婆。


連續兩年推出個人寫真,曾經以寫真做入行踏腳石的 DaDa說:「冇人想影寫真影一世,導演都未必想搵被寫真 𡃁模框框框住嘅女仔做戲。」《忽然 1周》圖片

陪瞓班


衫已剝、氣已受,值得安慰嘅係,錢,亦已經落袋。出道兩年多的 DaDa,前年入市第一次做業主,剛剛再睇中新樓樓花,打算做埋包租婆。 DaDa說自己喜歡錢,但是為錢賣自己, No Way!
「用身體去換取角色同機會,問心,我真係覺得好蠢。其實你瞓咗,人哋都未必畀個角色你㗎啦!你估呢行真係一物換一物咩?就算真係畀個角色你,拍完亦都唔係一定紅。冇演技冇內在,拍完咪又係嘥 gas……講真,你係都要陪瞓嘅,不如搵個有錢佬嚟陪仲好啦,得番嚟嘅嘢仲多、價值仲高。畀我話,真係陪瞓,都應該係為咗錢,唔係為個角色。不過講係咁講啫,我自己又唔會咁做囉,因為我係嗰啲好驚蝕底嘅人,登台俾人摸,都真係一巴打埋去;俾有錢佬包,搵個富二代男友?我又唔鍾意受氣喎。富二代追求,我都試過。佢好細心,雖然送嘅唔係啲咩貴嘢,每日都有啲小禮物,病嗰日會有人送湯嚟畀我飲……但係 sorry,我好大女人,要嘅唔係呢啲,所以拒絕咗佢。我唔係含金鎖匙出世,我做咁多嘢,無非係想自己第時生活好啲。重點係,既然自己搵到錢,我使乜要受你氣呢?」




除了王宗堯外, 23歲的 DaDa說自己感情經驗相當豐富:「我 hurt過人亦都俾人 hurt過, 𠵱家我覺得都係自己同錢最可靠。」

真心話


17歲開始做 model, 08年 DaDa與陳柏宇合拍飲品廣告搶鏡成功,並以百果園 E神之名正式入行。

我有點擔心,一般做事拼搏頭腦清醒知慳識儉的女孩子戀愛起來會變弱智,總是一不小心遇人不淑人財兩失, DaDa叫我少擔心:「我戀愛經驗好豐富,絕對唔會呃自己、委屈自己多一秒,一見有咩唔對路,第一時間走人。因為我愛男人,但係更愛我自己,呢個世界,我最愛就係自己!」
心嗰句, DaDa不算漂亮、別字很多、除了身材、才華欠奉,但是她明買明賣、簡單誠實,我鍾意囉!

穿內衣出道、穿內衣出騷,連拍戲都要做心口穿窿三級女星, DaDa的事業線甚至被製成「事業扇」(小圖)宣傳新戲:「想唔想唔賣性感拍套戲?真係好想好想好想。」





撰文:朱小博
攝影:范仲良
化妝、髮型: Kaytefung@yahoo.com.hk
形象: Bryan@the Flaming
服裝提供: pull-in

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()