Girl in Summer

舞動  Aka@SuperGirls

2012年08月01日 ~~ 第271期 Face

Aka(趙慧珊)是 5人跳舞女子組合 SuperGirls隊長,做過 model,又曾是有線娛樂新聞台主播,因外形清純無雜質,被唱片公司星煥國際發掘做埋歌手,主播變明星, Aka話純粹係緣分。



Aka幾年前成為 Jamcast模特兒, 08年看到有線舉辦的「主播大招募」海報便毅然報名, Aka說:「我想做 啲同觀眾有互動 嘅 嘢,當時我已拍過廣告同代唱。」
話說有日 Aka跟 4個 model吃飯,巧遇星煥揸弗人 Herman(何哲圖),改變了幾個人的命運:「 嗰日我 哋排完舞 喺旺角家樂商場食飯,我 哋冇化妝又亂糟糟成個乞兒咁,原來 Herman就坐 喺隔籬 枱,佢叫個男仔過 嚟話想搵隊跳舞組合,覺得我 哋好適合,就係咁我 哋成為 SuperGirls。」




身為跳舞組合 SuperGirls隊長, Aka話好多問題要處理,包括隊員的心理問題。

隊長責任大


身為隊長, Aka自覺責任好大,成立初期有好多磨擦:「開頭會互相猜忌,直至 3個月前大家出 嚟互數對方,有人甚至話好唔鍾意我,但講出 嚟之後反而感情好 咗,家我 哋 5個好好朋友,好 close!」做得隊長更要調整隊員出場前的心理:「因我做過主播,佢 哋會放心將問題交畀我,我都要成熟 啲囉!」








Aka(趙慧珊)
年齡: 23歲
身高: 174cm
三圍: 31、 24、 35

撰文:何志衡
攝影:葉曉明
形象: Bryan@the Flaming
服裝: snidel
髮型: John@HAIR
化妝: King Yip@kingsmakeup

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()