Angelababy喺台上擺出太極姿勢, FBI覺得佢姐手姐腳多過勁到會令全場人入醫院囉!網上圖片

FBI File

Angelababy爛 gag唔好笑

2012年08月01日 ~~ 第271期 Face

鼓掌!鼓掌!馮德倫導演、彭于晏、梁家輝,仲有舒淇同 Angelababy(楊穎)主演 嘅《太極》首部曲入選威尼斯國際影展,馮導功力有目共睹,到時仲可以帶埋緋聞女友舒淇去意大利拍吓拖,你話幾開心呢?

話說電影早前 喺北京舉行記招, FBI就見到女神 Angelababy口不擇言。記者叫 Baby舞兩下太極 嚟影吓相,你舞咪舞囉,舞完無啦啦講爛 gag:「這次我的服裝所限效果不夠好,大家放心,下一次我一定能發功把你們全都送到醫院的!」完全唔好笑囉!


《太極》嘅 poster, Baby都幾有型有款。


彭于晏上台笑導演同舒淇緋聞,被馮德倫鬧:「你是不想拍續集了嗎?」網上圖片


馮德倫(右一)早前赴日做電影後期,被爆翻撻舒淇暢遊東京。

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()