早排《 FACE》報道過羅鈞滿成功追到靚女主播張文彩,估唔到原來佢當時已翻撻前度。

FBI File

巴打連嗒 2主播

2012年08月01日 ~~ 第271期 Face

最近喺《護花危情》跑出嘅「巴打」羅鈞滿,因為死得轟烈成為萬人 like、又被爆同靚女主播張文采熱戀中,即刻人氣急升。不過 FBI收到風,話羅鈞滿原來有鋪溝女主播癮,前度就係曾喺 now新聞台做主播嘅葉文炘,最近佢仲瞞住張文采同葉文炘翻撻,成日鬼祟叫葉文炘上佢土瓜灣屋企過夜!上個禮拜葉文炘生日,巴打仲為咗氹女友,叫陳豪拍咗段短片賀葉文炘添!

FBI即刻打畀羅鈞滿,佢一聽傳聞反應激動:「黐線!冇可能!我同佢分 咗手之後都冇聯絡,點會翻撻呀?上我屋企更加冇可能,我唔係隨便叫人上我屋企 嗰 啲人 嚟㗎!」
巴打仲話由細到大都係風頭躉,唔排除自己俾人陷害喎:「我以前讀書就乜都有份、又夾 band咁,都有 啲師兄師姐唔鍾意我,覺得我愛出風頭。人 哋講我唔緊要,但係將事實講出 嚟我覺得一定要囉!」雖然唔可以證實巴打踏兩船,但就證明咗佢連嗒 2位靚女主播,識食喎!


葉文炘曾經係 now新聞台女主播,不過最近已經轉到大和香港權證銷售部任聯席董事,即係「輪后」靚女又叻女,羅鈞滿識食喎!


喺葉文炘微博搵唔到同羅鈞滿嘅合照,但就有佢同陳豪影嘅相。知「前度」鍾意陳豪,羅鈞滿即刻「做嘢」,如果咁都話冇嘢, FBI唔信囉!網上圖片


喺《護花危情》尾段慘死,羅鈞滿話超抵死:「我本身唔多 fans,但呢一幕 like嘅人竟然過萬,真係好感動!」



arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()