3支大香, Chilam讓畀鎮宇,仲推埋佢出去,開鏡前就好禮讓囉, FBI想知正式拍嗰陣,係咪仲咁好友誼呢?

FBI File

Chilam禮讓大支 Sam

2012年08月01日 ~~ 第271期 Face

無 綫鬧小生荒,林峯、黃宗澤同吳卓羲又連環被爆情慾史,無綫唔請外援唔得,大劇《衝上雲霄Ⅱ》就由吳鎮宇同張智霖擔大旗。 FBI好有興趣,究竟 Chilam同「 Sam哥」吳鎮宇邊個戲分多啲呢?

上星期二,《衝》劇終於開鏡,記者會上, Chilam同鎮宇突然禮讓,連出場都你推我讓,到拜神儀式,神 枱只有 3支大香, Chilam嗱嗱臨讓畀 Sam哥,佢自己就揸 3支細香算數,先禮後兵, Chilam醒目!


大香
讓咗 3支大香畀 Sam哥, Chilam自己就揸住 3支細嘅,冇所謂啦!


細香


出場嗰陣,其實 Sam哥有讓 Chilam行先㗎。梗係啦,因為佢要做壓軸嗰個嘛!

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()