1王 3后
男主人楊政龍明顯特別照顧女友 Elva的友人,還鬼馬同 Elva、蔡恩真同苟姑娘影合照。
上左起:韓妹蔡恩真, 黄宗澤緋聞女倪晨曦,苟芸慧
下:楊政龍

掘金礦

苟芸慧陪楊受成仔上船

2012年08月01日 ~~ 第271期 Face

吳卓羲、黃宗澤和林峯三大小生先後誤墮國產色慾網。無計,強國女身材勁手段又辣,港女抵輸啦!
當家花旦都保唔住班小生,小花們搵食惟有行遠 啲。本刊發現,三大新晉女神,最近憑《飛虎》惹高登仔關注、兼在《怒火街頭 2》拍住視帝穎的苟芸慧,原來與 黄宗澤緋聞女倪晨曦和韓妹蔡恩真,三女齊齊上楊受成二公子楊政龍遊艇開船 P,齊齊拓展生活圈子。香港,好彩仲有富二代!

黃宗澤同胡杏兒難保八年情分手收場, 06年同風流 Bosco傳過緋聞嘅 05年多倫多華裔小姐冠軍倪晨曦( Elva),最近被翻炒舊聞,其實她 6年前 喺多倫多選華姐都係見 咗 Bosco幾面。倪晨曦去年正式出道,無耐就被本刊踢爆搭上楊二公子楊政龍( Alex),感情好得多!


華姐玩埋
29歲苟姑娘 09年參選中華小姐前攞過多倫多華裔小姐冠軍,因此與 05年多倫多華裔小姐冠軍倪晨曦特別玩得埋。《壹週刊》圖片


唔露三點
落得船 P, Elva(右二)和蔡恩真(中)個個着得性感清涼,惟獨苟芸慧(右)處女下水,莫講冇三點式,衣着保守到似去圖書館。


行埋大半年
楊政龍連續兩個星期搞船 P, Elva就連續兩個星期出席玩,仲在社交網站上載不少與 Alex親熱搞鬼合照。


月中苟姑娘有份去的船 P相當熱鬧,不過擺明女多男少。

黐富二代


25歲 Elva去年大學畢業回流,簽約寰宇發展無耐,即被本刊發現與楊政龍過從甚密,孖咇食飯疑似撻着。
雖然死口唔認與楊政龍是拖友,記者還是在 Elva社交專頁上發現她與楊公子經常見面玩樂,還不避嫌發放大量親密合照,看來早在朋友圈中被當是一對。近日氣溫酷熱, Elva接連多個週末跟住男友 Alex帶隊搞船 P,兩個星期前,仲帶埋新血苟芸慧同韓模蔡恩真上埋船,一齊拓展富二代新圈子。

女多男少


照片所見,楊政龍搞船 P,女仔多過男仔,可見男丁極度渴市。背心仔 Elva同赤膊楊政龍攬頭攬頸最親熱,蔡恩真 Bikini打底襯熱褲最清涼,苟姑娘新女落場就 T-shirt加黑色長褲全場最保守。


Bosco緋聞女
05年 18歲的 Elva參選多倫多華裔小姐期間,爆出與黃宗澤的嘟嘴親密照,不過二人就話冇私情冇聯絡喎。


跟得女友
去年 11月,本刊已經拍得 Elva同楊政龍拍拖遊銅鑼灣,半年來亦時時見攬頭攬頸,不過 elva就話自己同 Alex唔係男女朋友。


韓妹識黐
韓國人工美人蔡恩真兩年前拍過海洋公園哈囉喂廣告後留港發展:「我識 Alex好耐,大家係朋友, Elva同苟姑娘都冇同佢拍拖。」《蘋果日報》圖片

接班人




今年 26歲的楊政龍是楊受成細仔,在波士頓 Suffolk大學修讀工商及市場課程畢業後加入英皇集團,私生活確係比大哥楊其龍低調得多。

榮升女二號


09年一選完華姐,純情有身材、講 嘢唔多正 嘅苟姑娘,已經係宅男女神,無 綫鬧小生花旦荒,觀眾緣咁好 嘅苟姑娘自然有位上,熱播《飛虎》中,苟姑娘周旋馬神馬德鐘和梁烈唯中間。今週首播 嘅《怒火街頭 2》苟姑娘就榮登女二號寶座,飾演由美國回流 嘅女醫生,有錢有學歷有前途,偏偏落區去深水 埗開業,仲要愛上爛撻撻 Law霸(鄭嘉穎飾)主動追求。可憐杏兒 啱 啱失去 Bosco,如今喺新劇又極大機會保唔住 Law霸,苟姑娘呢 啲咪係 喺杏兒傷口灑鹽囉!




小三搶 Law霸

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()