我知你哋要影相,所以擺個英偉的 Pose,影夠我就會趴番地,唔好嚇親人。
如果想支持我,請登入香港導盲犬服務中心的 facebook,俾個 like我!

Pets

導盲犬 Google畢業自白:咪阻住我開工!

2012年07月27日 ~~ 第887期 忽然1周

導盲犬 Google去年一月從台灣來港,經過年半的寄養生活和訓練,上星期三終於畢業正式「上班」,往後的日子便要跟視障主人 David出生入死。
作為首隻本土訓練的導盲犬,牠很想跟大家分享在香港的所見所聞。


跟幾個視障人士配對,最後導師揀咗 David做我主人,將我免費送給他,連狗糧和睇醫生都有贊助。我們一起特訓了一個月,上星期三開記招行畢業禮㖭。

大家好,我是 Google,拉布拉多男,快兩歲。只因老豆 Super和媽咪 Kitty都是台灣最優質的導盲犬,我一出世就注定要工作,不能夠像松鼠和貴婦般嘆世界。
我本來是隻獵犬,跑得快過劉翔,但一開工,就行到蟻躝咁慢,因為要帶住主人 David避開障礙物,所以唔快得。好彩主人太太每日早午晚都會放我散步,先有機會飛奔咋。
每次出街都有好多粉絲跟我 say hi,但一有人埋身,主人就會派卡片,啲人睇完卡片就彈開,只敢遠遠偷影我。原來張卡片是叫人唔好同我玩,以免阻住我工作。我帶路時,主人為怕影響我,也不跟街坊打招呼,有街坊揶揄他:「依家有隻狗巴閉喇,連招呼都唔打!」其實我接受過導盲犬導師 Raymond的嚴格訓練,犯錯要做到啱為止, on duty的時候莫講話在狗群中我都是 stay,有人請食嘢都擰歪臉,點會受唔住引誘?

Google成長篇
請看看我如何由傻狗變導盲犬:




剛出世的我,身旁是媽咪 Kitty(我似爹哋,他是白色的)。因為協會生到第七胎,所以以 G字排名, Google這個名是台灣導盲犬協會改,去年初協會將我送俾香港。


我的小時候,一個月大。


初到貴境,先跟香港寄養家庭生活,帶我去 7-Eleven買嘢;到迪士尼玩,坐昂坪 360睇大佛,學做正常人。

賊當好人辦


我每日開工三小時左右,帶主人行兩條路線:屋企去茶餐廳和屋企去公園。每當我除下導盲鞍,就知收得工。 62歲的主人 David是退休人士,識盲人按摩,他在家時會幫老婆鬆吓骨,我都乘機抽水,遞完左手給他按,又遞上右手,惹得他們咔咔笑。兩個女兒都在外國生活,兩老日對夜對,本來鬧交多過食飯。但主人話自從我來了之後,太太黑面都少咗!
雖然大部分人當我明星,但關公亦有對頭人。主人住公屋,我跟房署傾好咗,屋邨內六號花槽是我的洗手間,點知有人投訴,屈我四圍屙。喂!我咁無品就做唔到導盲犬啦!不過我唔嬲,導盲犬鍾意 harmony,主人和導師都讚我敦厚穩重善良,在我眼中無好人壞人之分,有賊入屋都歡迎,叫我看門口就死梗!
想當日初到貴境,搭渡海小輪時,有船員當我是貨物要買船飛;電車司機又話同行的導師唔係盲,所以我唔可以上車。到今天,依然有酒樓商場唔歡迎我,上星期搭的士,個的士司機更反白眼藐我㖭!
狗的世界好簡單,聞聞對方屁股就做朋友,希望香港人個個都當我是朋友啦!


David去大快活食嘢,我就趴地等,唔會阻住人。試過坐巴士,邊度有位我就停低,等主人安坐後就捐落櫈底。


香港人多車多,扶手電梯也很多。年初接受特訓時,我在電梯口猶豫好耐,唔知上唔上好,最後搞咗成個月,導師用埋零食攻勢,才令我成功踏出第一步。


David三十年前因視膜網脫落以致失明,一直用手杖。但手杖只能碰到兩步內的障礙,我就可以睇多幾步,仲可以帶住佢坐地鐵入閘!


除下導盲鞍,我即刻「變臉」,飛奔喇!

人類反應:




林太:我都是第一次見到導盲犬,牠好乖,希望香港導盲犬可以普及。


主人 David:我未養過狗,起初都怕自己失明照顧不了牠,但受訓時跟牠相處,原來牠好乖好純。我食嘢時牠望兩眼知無佢份就行埋一邊瞓,依家我當佢仔一樣。

撰文:阮淑賢
攝影:梁幹持、陳偉強
部分圖片提供:《蘋果日報》及香港導盲犬服務中心

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()