Gucci

上流滙

透視誘惑

2012年07月27日 ~~ 第887期 忽然1周

潮流,是性格分裂。今夏大熱的透視元素,便是最好的例子。一套套透視長袖上衣,一襲襲貼肉透視長裙,令不少名人明星於今夏趨之若鶩。她們本着流汗事小,晒潮事大的精神,甘願將透視裝掛上身,演活女士愛靚唔愛命的潛在細胞。
不過,透視裝唔易 handle,着得靚可展現無比誘惑,穿得差會淪為低俗,劉嘉玲的最佳示範同王秀琳的反面教材,有辦你睇!

劉嘉玲大師風範(Good)


「呢件透視 top係屬於歌德式設計,帶復古味。嘉玲姐將女性嘅美感充分演繹,好貴氣,有壓台感。」

范冰冰髮型敗筆(Bad)


Louis Vuitton

「透視裝對范冰冰嚟講係冇難度,不過佢今次無論化妝同髮型都好累事。尤其呢種刻意有中國味嘅髮型好肉酸,敗筆。即使俾件更靚嘅衫佢着,都只會係浪費。」

何超雲心思配搭(Good)


Evil Twin

「好多人都唔認同超雲嘅品味,但今次佢打扮真係 OK。雖然佢條腿唔算修長,但佢都肯着呢條短褲,再加透視紗裙,效果唔錯。睇得出佢喺配搭上花咗心思,但如果上身件衫再簡單啲更好。」

熊黛林涼鞋累事(Pass)


Anteprima

「呢個透視造型都 OK,佢亦都着出型格嘅感覺。不過對鞋嘅 cutting同造型完全唔 match,其實着對簡單嘅高踭鞋就得,依家影響咗成個觀感。」

容祖兒着得修長(Good)




「呢條黑色雪紡裙好高貴,有一種好 soft嘅感覺,長長嘅裙尾令 Joey嘅身形顯得修長,而且上面有少少透視,有若隱若現感覺。」

畫蛇添足(Bad)




「好肉酸,成身造型好怪,本身一件透視衫,無端端上面加件國旗圖案比堅尼,點着都唔靚,真係畫蛇添足。」

阿 Sa完全錯配(Pass)




「米色襯黑色冇問題,但佢配搭唔得,入面着咗兩件衫太多,着唔出透視嘅張力。加埋佢件黑色透視衫好怪,胸口兩個恤衫袋好唔自然,感覺麻麻。」

徐濠縈欠層次感(Pass)




「貴為潮流達人,佢呢件粉紅色透視衫都 OK,睇得出佢花過心思配搭。不過佢本身已經唔高,着咗呢對短 boot冇咗層次感之餘,仲搞到成個人好細粒。」

王秀琳感覺低俗(Bad)




「呢類中門打開嘅衫好難着,因為唔可以着內衣。佢着法冇事,但唔討好,一啲都唔高貴,有啲低俗感覺,眼高手低。」

貼士:打底 size要啱




Ricky指今夏流行透視造型,不過要提防打底出事。他說:「入面唔可以就咁戴個 bra top,咁樣只會有夜場感覺。所以大家要注意打底部分,顏色切忌九唔搭八,而且 size要啱啱好,例如出面着住闊身透視衫,入面就唔可以着住超貼身底衫,要揀番啲適中 size,着出層次感。」
星級形象指導郭慶彬( Ricky Kwok)曾與不少藝人合作,近年更做埋潮店老闆,於銅鑼灣開設時裝店 LAYETTE。

採訪、撰文:袁凱傑 
部分圖片由《蘋果日報》、《 FACE》、《 Next+One》及《新浪娛樂》提供

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()