我行慣天橋,腳踢賊仔話咁易呀!﹙設計對白﹚
Amanda S.間餅店一而再被偷竊,面對警察叔叔時佢難免肉緊,踢晒腳錄口供,女強人唔易做。

媽咪姐

Amanda S.捉賊

2012年07月27日 ~~ 第887期 忽然1周

法籍名模 Amanda S.舊年攞晒成副身家,斥資 300萬 喺中環 IFC開法式餅店 petites Amanda。為盤生意,佢都少 咗行騷,日日返舖頭親力親為 sell客收銀,成個人瘦晒,可想而知幾大壓力!

不過唔知係咪 Amanda S.舖頭嘅食材太矜貴,舊年 12月有女餅師出「三隻手」,偷材料同曲奇,最後俾佢炒咗!但有 啲 嘢真係禍不單行。星期三( 25日)下午約三點幾,又有賊仔打 Amanda S.個收銀機主意,不過俾佢及時發現喝住,賊人先落荒而逃。呢位靚女老闆即刻報警,媽咪姐聽到佢同警察叔叔講:「我睇住佢伸隻手入去,跟住我就大嗌!」隨即攞出 iPad俾警察睇片,原來店內 CCTV拍到賊人面目,咁就可以早啲破案啦!嬲到黑晒面嘅 Amanda S.後尾同媽咪姐講:「我冇事,好小事 啫,冇損失,放心。」名模即係名模,果然處變不驚,叻女呀!


壓力令 Amanda S.日漸纖瘦,但佢向警員揮拳示範點喝走賊人時,好有 power㗎。


Amanda S.一邊同警員翻睇 CCTV捉賊,一邊繼續開門做生意, 揾錢最緊要!

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()