33度扮盲「焗桑拿」
馬明呢個盲公行得快之餘,行到半路仲攞咗部相機出嚟影梁烈唯。所以話,「雲信大哥」嘅下一步,真係估佢唔到!
嘩!真係熱到盲都識影相呀!(設計對白)

媽咪姐

由三國回到中環 馬國明熱到爆

2012年07月27日 ~~ 第887期 忽然1周

呢期《回到三國》大熱,媽咪姐梗有追,仲好 like飾演司馬信嘅馬國明㖭。雖然有網友插佢演技浮誇,但佢演繹「港男十八式」真係夠搞笑吖嘛!前排媽咪姐就喺中環撞到馬明為新劇《戀愛季節》拍外景。當日佢篤住枴杖戴黑超,假扮盲人追蹤梁烈唯。現場所見,呢個鬼馬盲公不但健步如飛,仲識拎住部傻瓜機影相,好搞鬼吓。而就算唔使埋位,馬明都仲要同湧埋嚟嘅 fans合照,難為佢烈日當空熱足一小時呀!

至於梁烈唯就舒服好多,佢同場有一幕同賈曉晨喺的士拍嘅文戲,拍攝時已經攞正牌嘆冷氣,就算唔使埋位,佢同 JJ(賈曉晨)亦賴死唔走,真係同人唔同命呀!


Yeah!我司馬信終於返嚟嘞!(設計對白)


粉絲塞爆行人路
「雲信大哥」咁 hit,一喺蘭桂坊出現,就算係閒日都引咗大班粉絲,塞喺行人路唔肯走狂影。


「雲信大哥」喺現代出現,自然大把 fans要求合照,出名 nice爆嘅馬明梗冇托手踭,仲玩自拍,主動同 fans頭貼頭影合照,真係抵佢上位嘅!


馬明埋位前同梁烈唯一面吹水,一面篤住盲人枴杖,相當入戲。不過佢企緊喺馬路,真係要小心呀!


唯唯 JJ嘆住拍
梁烈唯奉旨同賈曉晨喺車上談情,都黐咗一陣冷氣嘆,最辛苦都係負責企街嘅馬明,而賈曉晨就全程嘆冷氣,最嘆!


大熱天時孭住件牛仔西裝褸,真係「拍劇十大酷刑」之一!所以導演一嗌轉景,馬明等唔切上廠車,即刻除褸。但佢仲識對住媽咪姐笑喎!相比隔籬無表情嘅唯唯(左)同 JJ(右),呢啲咪叫襟撈囉!

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()