7月 21日 簽名會死狗
事隔一星期,他出席新書簽名會時,竟收晒火,「我不嬲都係一個好直嘅人,有嗰句講嗰句。(怕唔怕同傳媒關係惡化?)唔信一個(某報高層)可以整壞成個傳媒,我同佢唔需要一個落台階。」

娛聞樂

撥火出事 朱茵累阿 Paul惹官非

2012年07月27日 ~~ 第887期 忽然1周

搖滾教父黃貫中,最近被傳媒報道其演唱會《 Rockestra》入座率得七成兼報道版面細在微博發狂,爆粗鬧爆某報章記者及高層。事件一發不可收拾,該高層最近因為接到一個聲音似阿 Paul的男子來電恐嚇,報警求助。
據知火爆的阿 Paul,過往鮮有為版面細發狂,今次燒上腦搞到惹官非,全因女友朱茵背後撥火,原來該高層與朱茵曾有過節。而阿 Paul在尾場後的慶功宴發難時,亦透露了玄機︰「阿茵俾份報紙我睇,我差 啲搵唔到,出得仲細過部 iPhone。我寧願你 哋唔好出,咁樣係侮辱我!」

阿 Paul近年變得暴躁,與傳媒關係日漸惡劣,與女友朱茵不無關係。而今次他在微博炮轟傳媒,最終惹上官非,背後與朱茵息息相關。
知情人士講︰「阿 Paul開騷前一個星期,首場去飛只得一半,經理人 Ada係朱茵好姊妹。佢將銷情隱瞞,令阿 Paul以為去飛理想,所以當佢知道個騷唔爆,就更加失望。」
13日開騷當晚,本刊記者目擊阿 Paul被某記者追問吉位時,他心平氣和回應︰「係咩?(吉位) 喺邊?」記者答︰「山腰」時,他亦只表示︰「 啲燈 𥋇住我隻眼,睇唔到!」


7月 14日 慶功宴爆火
14日晚,阿 Paul在演唱會慶功時,怒火未消,炮轟傳媒。


朱茵唔止身材勁,佢對男人嘅馴服能力一樣勁,睇阿 Paul咁聽話就知!
唔係唔撐我吖嘛!(設計對白)

高層與朱茵不咬弦


有朱茵在旁,阿 Paul就特別躁。好像 08年平安夜,阿 Paul帶朱茵乘車到尖沙嘴出席倒數時,有警員阻他落車,他即連環發炮:「頭先俾差佬阻我落車,我明白明愛醫院外點解死人,官僚作風……」《蘋果日報》圖片

不過事隔廿四小時,他突然在慶功宴發難,大鬧傳媒,反差極大。之後他更在微博爆粗辱 駡某報章記者及高層,而阿 Paul大陸製作公司 Polar Bear的員工,紛紛變成網絡打手,留言威脅傳媒,其中一個粉絲更將該高層的全名及手提電話貼上微博,及後阿 Paul亦有轉發。
不過,本刊收到消息,涉事的高層多年前任職某周刊時,曾與朱茵有過牙齒印。 02年朱茵接拍修身堂廣告時,該周刊曾偷影朱茵泳衣照,以「人字波」來形容她,之後更不斷爆出朱茵分化家強及世榮的新聞,朱茵對此恨之入骨。阿 Paul開騷翌日,朱茵攞住份報紙,一邊安慰一邊撥火,令阿 Paul自覺失威,男人的自尊心令他無地自容,終於怒火中燒,向傳媒連珠炮發。知情者話︰「朱茵不嬲好識男人心理,而阿 Paul又衰衝動,耳仔軟。每次朱茵講兩句,佢就即時被辣 㷫。」

周年個唱難搞成


03年,阿 Paul同朱茵被傳媒偷拍到在泰國蘇梅旅行。兩人多次在公開場合講要捉二五仔,並暗示家強放料。自此阿 Paul與家強甚少往來,兄弟情不再。

成 Beyond 30周年演唱會,但自從朱茵認定家強放料給傳媒,令她的度假泳照曝光後,阿 Paul與家強兩兄弟的關係愈來愈惡劣。雖然阿 Paul把口講話︰「我 ready開! 30周年開唔到, 31、 32周年開都得!」其實他卻在人前數落家強及世榮︰「佢兩個係咪好唔掂 啫,成日要用 Beyond搵錢!」此話傳到兩人耳中,三人鴻溝更大。知情者說︰「佢 哋開一個騷歌酬三人分,實則落袋唔多,每場唔夠十萬!除非有單位肯出天價,佢哋至會睇錢份上合作。」
其實多年來食住阿 Paul的朱茵,數口好精。就連公布懷孕,都經過悉心部署。 4月 17日她先在微博公告有喜,然後放風俾傳媒到機場接機,並以透 bra現身宣布兩人訂婚,成功霸佔多間傳媒頭條。
有傳多年來,朱茵為了完全操控阿 Paul,不但逼走跟了十年的貼身助手 Johnny,並安排好姊妹 Ada任經理人,連化妝師亦用埋 Ada的妹夫 Jonathan,全天候夾實男友。
本刊致電 Johnny,他為阿 Paul講好話︰「阿 Paul份人好 nice,冇老細款,跟佢咁耐佢都唔會因為報道版面細發嬲。」但提到朱茵,他突然不願多談,只謂︰「唔熟佢。(你半個阿嫂喎!係咪朱茵影響佢?)真係唔熟佢。」




有指阿 Paul近日玩拳擊,拜了柏龍拳館的創辦人陳德興師傅(左)門下。有拳館撐腰,阿 Paul更口沒遮攔。


Johnny跟了阿 Paul十年,一直合作愉快,不過在朱茵發功之下,阿 Paul與 Johnny關係不復以前。年多前, Johnny更自動向阿 Paul請辭,現與吳浩康等人組成樂隊 Closer。


身為阿 Paul經理人嘅 Ada(右),在阿 Paul開騷前竟幫他推掉唔少訪問。最近發狂事件, Ada更未有為他拆彈,看來朱茵派這位好姊妹住阿 Paul,真係幫倒忙。


近年阿 Paul嘅化妝師亦改由 Ada妹夫 Jonathan上陣,一舉一動都可以實。

惹火事件簿




黃貫中連日來在網上不停向某傳媒高層宣戰。該高層更表示收到疑似黃貫中恐嚇電話,現已報警求助。
至於被指同屬高層友好的家強,曾經嘗試做和事老,但反被黃貫中叫他「醒醒」。

網上打手


至於署名 Sam Wong的黃貫中 fans,連日在網上威脅記者。阿 Paul表示 Sam Wong只是自己 fans,不認識他,但阿 Paul亦有在微博關注 Sam。





相集捧女友冇兄弟


昔日 Beyond四子情如手足,不過阿 Paul的新書《長話短說》,連家強、世榮一張照片都唔見,其關係可見一斑。而文中卻有不少的篇幅分享阿 Paul幸福小男人心態,就連女友管住佢食甜品也 sweet到漏!


阿 Paul直言愛朱茵多過他的愛犬布丁,更冧爆寫:「請你一直留在我身邊!」
你將會還是我吃不下甜品的理由,請你一直留在我身邊,這樣我就胖不了。有圖為證。


朱茵與阿 Paul同樣愛狗,這亦成為朱茵冧掂他的主要因素。


阿 Paul寧揀自己的演唱會照片,以及與組合「 The Postman」的合照,都唔落一張 Beyond嘅合照。

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()