離席密斟
7月 7日晚,霆鋒與拉姑偕老公鬍鬚 Kong及車婉婉等人在海港城晚飯。吃飽頭盤霆鋒偕母親離席出外密斟。

娛聞樂

直擊與拉姑對話 霆鋒心雄擲一億開戲

2012年07月27日 ~~ 第887期 忽然1周

近年謝霆鋒事業運起,他在中環擺花街買舖做舖王,現手持 5個合共市值近 3億的舖位,被封為「擺花街李嘉誠」。年底更會為自己創辦的製作公司「 PO朝霆」上市。
日前,本刊發現霆鋒偕母親狄波拉與好友車婉婉等人,在尖沙嘴海港城開餐。其間霆鋒拉姑多次離席,記者現場直擊兩母子在超市內的對話,更聽到霆鋒向拉姑透露將密謀投資在內地搞電影的種種大計,吓吓億億聲。
32歲的霆鋒,識得錢搵錢,現時坐底有八億身家,難怪老闆楊受成都話:「佢就 嚟多錢過我。」

自與張栢芝離婚後,謝霆鋒的事業運一發不可收拾。除了電影部部賣得,去年憑《 綫人》攞影帝後,片酬更升呢企硬至 1200萬。去年他公開在 03年已開設的後期製作公司「 PO朝霆」,生意愈做愈大,在上海及北京開分公司之餘,公司更會在年底上市,霆鋒逐步以商人身份掛帥。


拉姑唔放心
當霆鋒向拉姑提及有望短期內集資開拓內地電影市場時,愛兒心切的拉姑隨即緊皺眉頭,憂心忡忡。


轉彎避友人
霆鋒一講到返大陸開戲,原本已行到餐廳門口的拉姑,忽然掉轉頭行入家品部角落,明顯唔想友人聽到。


霆鋒以往與拉姑關係較疏離,早年與栢芝結婚,更是先斬後奏,激到拉姑紮紮跳。但霆鋒自去年與栢芝分開後,兩母子感情反而有增無減。


婉婉賜教
近年車婉婉打理母親開創的「車氏粵菜軒」,搞得有聲有色。有意加入飲食界的霆鋒,最近亦密密向女方請教,飯局當晚她也是座上客。

蠟頭 着老西


本月 7日(周六),難得唔使拍戲,日頭陪完兩個乖仔 Lucas及 Quintus的霆鋒,晚上便陪母親拉姑及其夫鬍鬚 Kong、好友車婉婉等人,到尖沙嘴海港城 city'super內的餐廳包場晚膳。
現場所見,即將成為上市公司主席的霆鋒,衣 着亦大不同。以往經常不修邊幅唔梳頭、唔剃鬚兼一衫一褲走天涯的他,當日則西裝筆挺,把頭蠟得企理,一副大商家模樣出現餐廳。
霆鋒一行人約於八時許陸續到達餐廳。吃至中段,霆鋒與拉姑走到餐廳外的超市來回踱步傾心事,明顯不想讓席上友人知道。現場所見,霆鋒最初只向母親分享做製作公司的樂趣:「頭先剪埋條片先出嚟,剪到唔捨得走。以前淨係顧住死做爛做,依家顧埋後期,好玩好多。」


揾銀養仔
自與栢芝離婚後,霆鋒事業起飛,近日除涉足飲食界,亦打算投資開戲做電影老闆。狂錢,都係想搵定筆可觀教育基金俾兩個仔。《蘋果日報》圖片


霆鋒密謀擲一億在大陸開戲,至於被指票房毒藥的栢芝,早前則在國內開經理人公司,更簽了張馨予做旗下藝人。兩人雖然做唔成夫妻,但搵錢方向一致,同樣北望神州。

拉姑幫手搭路


其後霆鋒愈說愈興奮,十足開籠雀,不時將聲浪扯高,但當有途人對霆鋒兩母子駐足觀望,兩人即顯得避忌,擰轉面行另一方向。記者聽到霆鋒繼續說:「搞掂年尾 嗰度(估計年底上市一事),我想 喺大陸開戲,有人同我斟拍《文天祥》,自己搞計過應該唔使一億,會搵啲大星傾吓,佢哋瓣數多夠經驗。」雖然霆鋒對開戲興致勃勃,但拉姑卻顯得憂心忡忡,她說:「上面啲門路你唔係好熟,好多 嘢要搵人搭路!」

想做黎明第二


去年 6月霆鋒在大馬拍《逆戰》時正值與栢芝搞離婚,但並未影響心情,所有跳樓、埋身肉搏等危險戲份他都自己上陣,認真是血汗錢。

其實霆鋒以往拍親戲都打生打死搏到盡,經常搞到斷手甩骹周身傷,下月便 32歲的他,私底下曾向好友透露在未來兩年,會淡出幕前,退居幕後做老闆。知情者說:「霆鋒有講過想好似黎明繑埋手做老闆。佢 哋之前拍過《十月圍城》,霆鋒都有問 Leon(黎明) 啲生意經。」據知,霆鋒今次打算開戲做老闆,全因眼見自己的後期製作公司已站穩陣腳,若拍戲做埋後期製作,一條龍咁做,可肥水不流別人田。

8億大亨




自成立「 PO朝霆」製作公司後,霆鋒搖身變成 CEO,其公司更愈做愈大,每年有 8千萬盈利。他亦投資有道,買樓買舖有賺無蝕,手上物業全部升值。加上他是電影商至愛,片酬企硬 1200萬,年半埋單計,其身家保守估計已逾 8億。所以要擲一億搞電影,應該唔成問題。

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()