面對面

黃金宅男 羅力威

2012年07月25日 ~~ 第270期 Face

拍照的時候週身不自在、訪問的時候郁身郁勢周圍、回答問題有時候會放空:「可唔可以講多次你條問題?」、等候的時候在埋頭苦讀《飄流教室》…… 26歲的羅力威,正如他自己在歌裏形容自己的,不太會說話亦有點呆,不折不扣是一個宅男。

不過,這個宅男不得了: 09年參加亞視《星光大道》,從頭帶到尾最後眾望所歸拿冠軍; 10年,未出碟先入圍「叱咤我最喜愛的男歌手」和「歌曲五強」,破晒紀錄; 12年加盟英皇娛樂,同名處男碟賣到勇奪金唱片大獎, 8月舉行的首個賣票九展演唱會場場爆滿、兩場加到變五場……「全職宅男」,一不小心,成了年度新人王。
重點是,相比起口沫橫飛的社交男,有時候,我更喜歡天然呆羅力威的答案:「我同新西蘭嘅前度女友係和平分手,有一次佢送嘢畀我,我唔肯收,第二日,見到佢打爛份禮物擺喺我屋企門口,就係咁分咗手……」和平分手?我笑咗。

天上人間


不知道有多少人看過亞洲電視出品的歌曲 MV?不知道有多少人知道亞洲電視也會自家製作 MV?本人強烈推薦,想笑想嘔血想搵娛樂,不防揀隻亞視 MV嚟睇吓。入門作品,可以是羅力威隻成名作〈現實不重要〉。
從亞視出道、在沒有音樂組的亞視,做了兩年歌星的羅力威,說起那段不堪回首的蹉跎歲月,哭笑不得:「簽約唱片公司以後,真正見識到咩叫做 team work,以我個簽約記招為例,公司上下一齊打造,大至場地、背景、流程,小至一杯香檳都有專人負責,絕對係一個全新體驗。拍首 MV,我知道咩叫有思考、有鋪排、有創意,拍一隻 MV出嚟,真係會諗住畀全世界睇,唔同以前,所有人為做而做,淨係諗住喺亞視兩點播一次、六點再播多次……冇預過有人睇,又點會拍得好?」




上月 29日,羅力威在 W hotel舉行同名新碟發布會,師姐阿嬌到場支持。
《蘋果日報》圖片

09年中學畢業從新西蘭回港後,朋友介紹在亞視做過暑期工,順理成章參加《亞洲星光大道》而非《超級巨聲》並大熱勝出,羅力威說一開始覺得理想達到,熱誠高漲,兩年後與亞視解約,卻是打定輸數諗定轉行:「喺舊公司,人事變動好快,合作嘅人日日唔同面口,唔只我自己唔知今日有咩做、未來有咩打算,成間公司都冇目標冇計劃,拍 MV,首歌係我嘅,我諗咗好耐,忍唔住提出嚟:『唔咁樣拍得唔得?好似麻麻哋型喎……』結果俾人鬧:『我拍咗幾耐、你拍咗幾耐?幾時到你出聲?』好長一段時間,我悠閒到好驚,覺得自己根本就唔屬於呢行,我見識到一個人嘅力量有幾薄弱,孤掌難鳴,明知要走,但又唔知走得去邊,真係打定輸數:『最多第時咪擺啲歌上網畀人聽……自己儲錢出碟囉……』。」


09年回港參加亞洲星光大道,羅力威以集集勝出的冠軍王姿態最終回大熱勝出。《蘋果日報》圖片


6歲開始學習樂器,鋼琴八級和小提琴七級,羅力威出道以來以及新碟作品全數自己唱作。

養活自己


歌唱比賽開始已經儲落大批死硬粉絲,羅力威說:「歌迷耳朵係雪亮 嘅,歌好唔好聽佢 哋識分。」《蘋果日報》圖片

去年底,羅力威與亞視完約,在家賦閒四個月後,終於獲《亞洲星光大道》監製引薦,會見金牌經理人霍汶希。一行多個「星光家族」成員,惟獲羅力威一個獲得賞識,於今年二月的英皇春茗上正式簽約,成為英皇旗下藝人:「終於有個唱片公司一分子嘅感覺,終於有有人幫我有人教我嘅感覺, 𠵱家公司上上下下都有過招畀我,每日帶我見唔同嘅人,教我邊個記者叫咩名、教我同記者打交道。」簽約英皇後,羅力威說才有實實在在加入娛樂圈的感覺:「好似返工咁,個個都想入大公司做嘢,真係入咗去,其實人人都係咁做嘢,放 lunch大家都要食飯,滿足咗我個好奇心囉,見過晒公司啲師兄師姐,未見過佢哋輕鬆過,先知道每個人都得來不易。」


前經理人方國華曾經捲入錄音室偷咪事件,現在與羅力威已無合約在身。

在香港出生、在沙田長大,中二走到新西蘭升學,羅力威說自己的唱作生涯就是從新西蘭開始:「唔好睇我斯斯文文好似好怕醜咁,其實我細細個就鍾意通山跑,行條樓梯都唔鍾意逐級行,係要一跳跳落十二層嗰種……我由細到大讀書麻麻,學琴學小提琴最有心機,每次考級都要同阿哥家姐鬥高分。立志要做音樂養活自己,都係去咗新西蘭生活開始,一個人時間多咗,諗嘢嘅時間就多咗,開始諗吓將來做咩養活自己好,做音樂就梗係最好啦……但係如果每日唱一首歌,人哋唔悶自己都會悶啦,嗰陣時開始立定決心,做音樂,同埋要作好多好多好多歌畀自己唱。可以行到呢一步,真係一啲都唔容易,就算係參加歌唱比賽,得到最多掌聲時,我都知道唔係必然,絕對唔應該驕傲,我反而覺得好驚,驚佢哋會失望,驚自己會表現得唔夠好,辜負佢哋。」

乾物愛情


與另一個網絡歌手出身的同行羽翹傳緋聞傳足年多,羅力威與羽翹雙雙否認緋聞。我問他:「目前是單身嗎?」羅力威說:「係!」我再問:「真定假?」羅力威開始動搖:「嘻嘻……真……㗎……」
羅力威說,有時候為了保護另一半,不得不說謊,不過女朋友是同行,也有好處:「對方都係唱歌,都好嘅,起碼我唔使擔心佢嘅人身安全,佢嘅去向,個個都知,我唔使擔心搵唔到佢,睇即時新聞可以搵到佢,都幾方便……但係,我覺得處理戀情低調係啱嘅,太高調,緋聞會傳得好亂。我唔鍾意搞風搞雨,食個飯都要回應來回應去,其實真係唔答最好。」




去年羅力威為羽翹演唱會擔任嘉賓,面紅紅拖手合唱傳出緋聞。

最愛看日本漫畫的羅力威說,理想中的愛情就應該像日本漫畫裏的一樣:「兩個人一齊放學,一邊係河同草坡,一邊係棒球場,一個人推住單車,另一個人默默跟住,保持距離。愛情對我嚟講就係結婚,結得婚先至係愛情!」吓?那你之前的三次戀愛經驗算甚麼:「細個拍拖係累積經驗,係成長經歷,無呢啲經歷,你唔會知點樣對人好啲。」
偶像周杰倫公開過擇偶條件,說女朋友一定要崇拜他、愛聽他的歌,羅力威的答案倒是跟偶像背道而馳:「最好都鍾意聽我啲歌,但係唔使做出嚟,因為平時歌迷朋友都係咁,返到屋企我想有啲唔同嘅感覺,最好鬧吓我啦。」

少話天王


台灣有個少話天王蕭敬騰,香港的羅力威也有點少話特質,不過話雖然不多、有時候又貌似有些心不在焉,羅力威的答案其實有點驚喜。
我問他,新唱片公司盛產天王天后,有師兄師姐過他兩招,教他怎麼面對事業低潮嗎?
羅力威沉默片刻,然後慢條斯理回答:「所謂低潮,我諗要睇低潮係乜,你哋見唔到我,可能我喺屋企寫緊歌、可能返咗大陸做緊嘢呢……所謂紅唔紅,都係人哋覺得啫。」


亞視版〈現實不重要〉 MV笑料極多, YouTube點擊過十萬。



撰文:朱小博
攝影:范仲良
化妝: Khaki Yan
髮型: Jack Hung@Chin G.
造型: Bryan@the Flaming
服裝提供: indu homme

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()