FACEweekly

《黑紙》主腦 白痴的林日曦

2012年07月25日 ~~ 第270期 Face

《黑紙》,一張 A5白紙結構簡單到不能,原先一蚊張放在「 7仔」賣,及後免費任人拎,後生仔就係貪前面有星睇,後面密密麻麻的「黑句」則夠黑色幽默,「世上最黑的事,是白事」、「香港有很多心魔,像龍心、絕心……」讀完看似廢句卻滿藏時弊抨擊。
曾是 903DJ、填詞人,今天則是《黑紙》創辦人的林日曦(夥伴還有 903DJ阿 Bu及前 903DJ陳強),今天出散文集《白痴》、上星期書展則推出《黑紙百科》,繼續其「白痴」偉論,勢要以文字在這立立亂的社會找知音人!

拍廣告補貼


《黑紙》'10年面世,一個月一次一蚊張,先在油麻地 Kubrick發售,第一期封面搵阿嬌講自殺,題材超敏感,「有期搵吳彥祖,就係想佢由 mix角度睇中國人點歧視中國人。」睇過《黑紙》就知,明星講自己,但今年已轉了概念,找名人數自己缺點,「創作最怕就係連自己都睇到悶,而且香港人口味轉得太快。你看 iPhone app《 Draw Something》家吓都變 Draw Nothing冇人玩,所以可能聽日又轉概念。」前幾期更化身家駒講「憤怒」,「你敢說這是他的缺點?」黑色幽默是《黑紙》的信念,變的只有價錢,由初頭一蚊變成免費,最近又變番賣一蚊,「年初變免費,是想拉闊讀者群,反而有忠實讀者話搶唔到。」冇錢,又要型,點生存?「有壯陽廣告想落廣告,點畀佢落呀?」好在做吓廣告補貼一下,糖兄妹在戲院內叫人睇戲安靜的宣傳、小儀拎住支紫花油係咁唱都係黑紙作品,「以前在 903工作,吸收到好多廣告 mind set,佢哋每個位例如海報應唔應該用「 xxxx公司全力支持」都要度好耐先出,因為唔想得失其他客戶。」我強烈要求下期搵俞琤影。




位於灣仔的工作室,只有一張枱及梳化,工作空間多,方便找御用人像攝影師 Bobby Sham以 8× 10大片幅相機為星拍大頭照,「多數星都上來,只係試過一次搵城城,要去到遊艇拍攝。」圖為工作室貼滿過往推出過《黑紙》的走廊。




訪問多個星,最喜歡哪期?「 3月推出全黑色封面冇大頭照、上面寫着黑暗二字,就係講我們的香港。」今期就講「洗腦」,講最近大熱的國民教育。

寧棄星都要談政治


曾為容祖兒寫〈連續劇〉、林欣彤寫〈上善若水〉, 6月尾更推出短篇散文《白痴》,書內大談現實生活,記得一句講得很好,「要知道幾百人在 facebook like你,但 dislike你講出真心話才是真正朋友。」林日曦就是那「 dislike」的人,「曾經邀請過某星上《黑紙》,經理人話唔准將兩個字撻在面上,我話情願唔做。」有堅持,結果一樣約到大星如郭富城,也情願放棄一期無星,都要講政治大事,「 6.4一期,我哋寫 64個事實,認真到係咁翻查歷史,自己學到史實時,下一代就算高呼平反六四,也有真正的理據。」問到《黑紙》來臨方向?林日曦最想居然係改版面!「未來的《黑紙》,文圖各佔一半,家吓冇人愛睇字,我在微博發字沒人理會,但將字發為圖就大把人轉發!」任你點改都好,最緊要勿改當初的黑色幽默信念!




6月尾個人短篇散文《白痴》,不足一個月就賣斷,要加印第二版;上星期書展與陳強及阿 Bu推出的《黑紙百科》,寫出 100個生活難題與解答,例如當親戚問你點解冇拍拖,書內就提供 10個回答如「其實我暗戀咗 auntie你好耐。」白癡同時考你夠唔夠膽用。$68各大書店有售

撰文:陳家豪
攝影:葉曉明

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()