Girl in Summer

守身 陳嘉寶

2012年07月25日 ~~ 第270期 Face

身為娜姐周秀娜師妹,亦曾是第一代八模,不過陳嘉寶( Anjaylia)一直守身如玉,水着性感露肉 no way,不用靠剝亦可以行出一條純女之路。家陣 𡃁模風愈吹愈歪, Anjaylia心態有如大家同枱食飯,卻各自修行,河水不犯井水。

 

棒球少女陳嘉寶





現讀樹仁大學新聞傳理系,成績優異又於潮流雜誌做實習記者, 22歲 Anjaylia算有內涵又靚女。原來更是一個書迷。「翻譯小說、心靈書、心理書、靈修書都會睇,因為我信基督教。一睇書就停唔到,食飯都將本書放喺枱底偷睇,不過爹哋媽咪鬧囉!」




•陳嘉寶( Anjaylia)
•年齡: 22歲
•身高: 164cm
•樹仁大學新聞傳理系 4年級
•三圍: 32、 24.5、 33

另類戰績


愛睇書, Anjaylia亦愛運動:「我會打羽毛球、溜冰,但玩球類運動次次俾人打中,玩乒乓波被隔籬打到頭,羽毛球咁安全都打腫隻眼。」撞傷眼仔,大把人爭住呵番啦!





撰文:何志衡
攝影:吳偉業
形象: Bryan@the Flaming
服裝: Marc by Marc Jacobs
髮型: Zap@XENTER
化妝: Sammi Tsang

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()