麥兜同班春田花花幼稚園同學及舊校友,雖然個樣儍吓傻吓,但原來個個擁有天籟之聲,仲組埋合唱團,最後仲唱到去紅館,威到極。

卡通道

殺入紅館 麥兜唱好華仔

2012年07月25日 ~~ 第270期 Face

今個暑假動漫電影特別多,除荷里活同日本大製作動畫外,今年標榜香港製造的《麥兜.噹噹伴我心》亦單挑上陣。
今次講到麥兜所讀嘅春田花花幼稚園面臨倒閉,搞到麥兜要同班同學仔賣唱籌款,最後仲殺入紅館。故事唔只笑中有淚,戲中仲加插 20多首抵死惹笑嘅歌曲,唔似荷里活動畫咁大製作,又冇 3D特效,但勝在有香港情懷,香港人梗係要支持港貨啦!

《麥兜.噹噹伴我心》
上映日期: 8月 16日

由香港作家謝立文撰寫、麥家碧繪畫嘅《麥兜》系列電影,至今已有 11年歷史,最近一輯《麥兜.噹噹伴我心》將於 8月 16日暑假黃金檔期壓軸推出,唔只由細睇到大的觀眾要捧場,支持香港原創嘅港人,更加要買飛支持!


華仔超 chok
戲中華仔亦有出場,原來因為華仔欣賞麥兜同班同學嘅歌聲,於是搵佢哋做演唱會嘉賓。漫畫中嘅華仔同現實一樣超 chok。


麥太反對
春田花花幼稚園要面臨倒閉,麥兜同一班同學組成合唱團為幼稚園籌款,當麥太知道麥兜要拋個身出嚟賣唱,唔只反對,仲擔心到喊。


蠱惑經理人
因為合唱團愈唱愈紅,校長仲搵埋由鄭中基聲演嘅「膠牌經理人」大 M幫手接生意,可惜呢個大 M唔只吹水唔抹嘴,仲呃晒合唱團嘅錢,最後幼稚園都要執笠。




富二代玩謝
戲中富二代鱷魚貝貝搞生日會,亦請咗麥兜同班同學唱歌助興,其間麥兜急尿,貝貝仲老點佢搭車返屋企屙「殊殊」,麥兜俾佢玩謝。

賣唱撲水


上一集是在 3年前上畫的《麥兜响噹噹》,麥兜因讀書成績差又粗口,卒之被阿媽麥太帶佢上武當山受訓,希望佢有一番作為。
今集麥兜就返番嚟香港,話說佢所讀嘅春田花花幼稚園出現破產危機,舊校友全是小市民,無力籌款,校長惟有將心思花在唔使用錢嘅活動,就係唱歌上,仲組織兒童合唱團賺錢,之後麥兜同班同學雖然唱到名成利就,但因被號稱「膠牌經理人」嘅大 M騙財,最後幼稚園亦難逃倒閉厄運。

膠牌經理人


今集《麥兜.噹噹伴我心》保持一貫特色,於片中加插超過 20首搞笑又好聽嘅歌曲,當中更翻唱 70年代 hit爆港台嘅國語歌〈熱情的沙漠〉,配上一班古怪卡通人物嘅舞蹈,保證笑到碌地。最 surprise係戲中出現一個叫華仔嘅角色,雖一直冇開名指係劉德華,但個樣就一模一樣,而且仲好鬼 cute。
《麥兜.噹噹伴我心》,除咗原有吳君如及黃秋生繼續擔任麥太和校長外,今次仲搵埋喜劇王鄭中基聲演新角色「膠牌經理人」大 M一角。鄭中基話:「配音時,見到春田花花幼稚園嘅舊生都變到甩頭甩骨好好笑,又會淋紅油,追債等等,劇情係有啲荒謬,但社會上真係有呢啲事發生,我好有同感。」《麥兜》電影其實都有寫實一面。

繼續地道


《麥兜》電影系列,標榜港人原創,當中出現嘅場景都係唔少港人熟悉嘅地方,而且比較草根,好似天台、街市等,夠晒地道,係香港人先感受到呢份情懷。


天台到會
校長搞嘅籌款晚會,於天台請到會,一班舊生兼街坊一齊又飲又食,應勾起唔少人嘅回憶。


地道街市
連街市都唔放過,呢個街市賣魚阿嬸,聲大大又粗魯,反映出香港草根一面,其他荷里活動畫睇唔到㗎!

Cutie×麻甩


《麥兜》中嘅卡通人物,一向 sell可愛同趣致,但今次監製兼導演謝立文,將拉埋原作者麥家碧同出名畫風市井麻甩嘅香港著名漫畫家楊學德,嚟一次 crossover,今次卡通人物由趣怪嘅麥兜再夾雜班惡形惡相舊校友。咁重口味,真係最破格一次。

相中,前排卡通人物來自麥家碧手筆,個個可愛又得意。但由第 2排起,全部人物都係出自楊學德(小圖)手筆,全部造型搞鬼,形成強烈對比。





arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()