6歲嘅 Suri望住黑白小狗,一臉不捨,可惜呢招「哀兵政策」無效, Suri最終空手離開。

出外埠

父母離婚無事  Suri為狗喊爆

2012年07月20日 ~~ 第886期 忽然1周

湯告魯斯、姬蒂賀姆絲嘅離婚塵埃落定,但佢哋嘅一舉一動仍然係傳媒焦點。

上周六( 14日),回復單身嘅姬蒂帶愛女 Suri行街,途經寵物店諗住入去行吓。點知咁就弊嘞, Suri睇中一隻黑白小狗,又「 𠼮」又「西」要買佢返屋企,不過姬蒂不為所動。 Suri眼見「逼宮」不成,扁嘴眼紅上車即喊。講時講吖,父母離婚, Suri喺人前一滴淚都冇流過,家吓為隻狗喊?我做父母,心淡啲囉。


上到車, Suri忍唔住大喊,喊得幾咁淒厲,無論姬蒂點都冇用。


Suri心情好不容易平伏咗少少,不過返家時心情依然唔多爽,用毛公仔冚實塊面,姬蒂則搭實女兒從後安慰。


另一邊廂,湯佬繼續喺加州拍攝新作《 Oblivion》。女主角 Olga Kurylenko被指係湯佬新女友。不過就片場所見,兩人冇乜交流,緋聞流料居多。


老竇竟然及唔上一隻狗,唉!(設計對白)

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()