近年長駐內地嘅張衞健話,娟妹係佢最好嘅圈中異性好友,所以點都要嚟追思會。臨走,仲同劉志敏大力擁抱,一切在心中。

媽咪姐

羅慧娟傳教無界限

2012年07月20日 ~~ 第886期 忽然1周

羅慧娟嘅追思會上個禮拜四( 12日)响銅鑼灣同福堂舉行,近百圈中好友同教友出席,大家都話從未見過一個人可以咁樂觀咁面對自己嘅死亡,所以嗰日羅慧娟老公劉志敏都盡量以笑送別太太:「响追思會上派嘅書籤、 DVD同紀念冊,阿娟都親自去完成,佢只係想話俾人知,如果信主耶穌基督,死亡只係去個更好嘅地方,冇乜好怕!」娟妹以自己嘅實際行動感動每一個人,就連响同福堂街口賣燒賣同雞蛋仔嘅小食店老闆,都俾娟妹感動。

事緣媽咪姐响追思會嗰日去買雞蛋仔,老闆娘見我着到一身黑,就問:「你係咪去娟妹追思會?佢生前經過我哋呢度去教會時,成日都幫襯我買燒賣㗎,又會笑笑口咁叫我哋兩公婆信主,仲話可以親自幫我哋兩個入教會。佢份人又靚又好人,真係覺得佢好似個天使咁㗎!」無論生前死後,做咗少奶奶嘅娟妹都咁親民,熱心傳教,雖然媽咪姐無宗教信仰,但都祝福佢一路好走!


鄭秀文嗰日都有去追思會,仲用保母車載埋息影女星姚煒(趙世曾前妻,左一)同昔日美女主播葉雅媛走,估唔到佢哋原來咁 friend!


娟妹生前經常幫襯呢間小食店,老闆娘雖然唔願出鏡,但猛讚娟妹好好人。

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()