博出位

真面目

2012年07月20日 ~~ 第886期 忽然1周

化妝技術進步,搞到好多所謂靚人,妝前妝後兩個樣。為咗證明自己,不少明星、名人都唔介意將素顏照放上網。不過當中最勇氣可嘉嘅一定係熊黛林,佢上載咗一張完全零化妝但戴假大眼嘅素顏相,眼袋、面黃同歲月痕完全 show晒出來,唔少網友都留言話嚇親。

城嫂開心素顏


31歲 Lynn一上載咗右面呢張不施脂粉嘅自拍側面照上微博後,即被網友圍插,話佢個鼻勁假,皮膚超差。
平日係傳媒鏡頭下明艷照人嘅 Lynn,不甘被網友圍插,所以隨即又上載頭戴潛水鏡的素顏照(左),還表示「我喜歡!我願意!我開心!」果然勇字當頭,但好明顯第二張已經有用電腦調整過啲膚色喎!






網友踩

廖碧兒見得人


廖碧兒素顏出席內地演員吳卓翰(右)和高山青安排嘅歡迎會,雖然廖碧兒對眼袋大咗少少,但係狀態已經比早排被林忠豪狠撇時好,都算見得人。





何超蓮標致


何超蓮平時化妝就一定索,做完運動面紅紅嘅佢,雖然係零化妝,但都一樣咁甜美。





蔡一智反光面


女人不敵歲月,男人都一樣,蔡一智冇化妝跑完步成面汗,眼袋、油光面加上細紋,好嚇人,都咪話男人唔使化妝!





arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()