冇化妝 嘅 Ada已經有啲驚嚇,嬲 咗成村人個樣就更加得人驚。話晒都係公眾人物,下次黑面唔該戴番副黑超 吖!

媽咪姐

蔡少芬黑面遊街

2012年07月20日 ~~ 第886期 忽然1周

藝人有多重性格唔出奇,鏡頭前笑晒好似好親民,鏡頭後藐嘴藐舌勁乞人憎嘅,亦大有人在!媽咪姐早已見慣不怪。蔡少芬就唔同嘞,佢直腸直肚,喜惡分明,上次 喺橫店見記者探班,湊住個女唔多耐煩 嘅佢聲大大話:「你 哋問咩我都唔會答,鍾意寫乜就寫乜,總之唔好阻住我湊女。」


唔等老公
Ada同老公張晉(左一)泊好車步出停車場。女 嘅口黑面黑,男 嘅頭耷耷,唔使問阿貴,九成係鬧緊交。

惡成咁,難得老公張晉亦好就得佢,平時俾佢話晒事。上星期三( 11日),媽咪姐 喺中環見到兩公婆前後腳行出停車場,見佢 哋貌合神離,唔知係咪鬧緊交呢?之後張晉一個箭步追番老婆,但 Ada塊面黑過包公,見到鏡頭仲差 啲啤到眼出火。做 咗人阿媽仲咁好火,睇 嚟佢要飲「太太好大力」喎。

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()