《 Real Me》
印書量: 1萬
售價:$118

滾熱辣

史上最 cheap 書展剝到盡  Mia禁相火併打格 Phoebe

2012年07月20日 ~~ 第886期 忽然1周

過去兩年,書展是模世界。可惜隨住周秀娜、 Angelababy封胸,今年無以為繼,模聲勢大不如前。而一眾模為了突圍,性感照尺度比往年更激,除了 Phoebe(許穎)剝光行股惑,模媽 Mia(陳靜儀)更打孖上,既有書展的「乾淨版」,更有「禁相」的版本,尺度甚激,大膽程度與 Phoebe有得揮。
雖然模剝到冇底線,但因為近年模太氾濫,加上唔少係人工美女,令一眾宅男滯口,書展現場反應麻麻。



高 ling書展吸宅男



《 i-Mia》
印書量: 1萬
售價:$118

模媽 Mia賣肉養孤兒,連前夫的欠債都要孭,搞到要向公司借糧,認真慘情。難怪 Mia為 咗催谷寫真,連日來不斷出招,除了隔空舌戰 Cammi,寸爆對方借「賤希(陳冠希)」來宣傳外,亦馬不停蹄在書展前戮力宣傳,把握機會谷書。
17日(書展前一天)下午二時許, Mia先到西貢為主演的電影《喜愛夜蒲 2》上遊艇做宣傳,傍晚 6時更親自到會展,為翌日( 18日)開始的書展做準備。她先在攤位內當眼地方四處張貼自己的海報,之後將自己的寫真放到就手位置,務求方便職員攞俾客人。她在攤位內布置了半個小時才離開,真係力不到不為財。
書展首日,另一風頭躉 Phoebe卻未見人,雖然話書展仲有幾日時間俾佢谷人氣,但她在書展前未有積極宣傳,氣勢明顯輸蝕。
儘管 Phoebe未有現身,但 Mia仍咬住唔放:「剝無可剝嗰個唔係我,況且我都決定咗下年唔再剝。總之我條氣今日好順。」




「禁相」版除了剝得更盡,更有模擬偷窺相,但因為尺度問題,過不到淫審處,書展內只能發售「乾淨版」。






Phoebe這款禁相,雖然最終都被登在《 Real Me》內,但在股罅卻要加工才可出街。

銀彈造勢




有向華強姪向展邦兩兄弟撐腰的模 Jumbo(曾淑雅)、 Vivian(羅彩玲),同和記 3合作,出埋手機版寫真。早前宣傳更出動 2千萬遊艇,零舍巴閉。




書展第一日, Jumbo與 Vivian入場派唇印海報宣傳《 HOLIC 2012》及《 88/17 photo book 2012》,引來大堆宅男圍觀,氣勢勁過 Mia,仲好風騷咁話︰「其他人唔係對手,我 哋樣貌、身材都係純天然,冇得比較。」

葉念琛新書爆料
佘詩曼︰「有人為我自殺!」


導演葉念琛的新書《一個鐘情》,找來 10個圈中好友講感情事。緋聞多到暈的佘詩曼亦係受訪者,她大爆入行之後,有人為她自殺不遂。陳浩民同鄭嘉穎都係阿佘入行後的男友,當中以陳浩民嫌疑較大。


葉念琛找來欣宜及劉心悠撐場,劉說:「我拍《阿嫂》時已識葉導演,佢有問我感情,但我好官腔咁答。」咁即係言之無物啦。







徐淑敏自製香水造勢


徐淑敏自掏荷包,在簽名會上送出自製香水,藉此為扮靚新書《甜美素肌》造勢,可惜簽名人數僅得十二個, 嘥料!


徐淑敏將香水及新書送給隔籬簽名 枱同是港姐出身的林穎嫺,林亦大讚對方︰「嘩!你真係唔似生過,仲要係兩個!」


徐淑敏雖然已為兩女之母,但身材弗到漏,穿上露背裝更覺省鏡。

高海寧險被抽水


高 Ling在書展中狂迷最多,有近百 fans撐場。她的散文集《寧……密語》印數一萬,她說︰「呢本係處女作,由每隻字到排版,自己都有份參與,好似生 咗個仔咁!本書係紀錄我出生到現在嘅生活點滴。我自己買 咗幾十本送俾朋友。」她更自言親自校對好多次,唔怕俾人捉到錯字。


簽名會時,高 Ling十分親民,有狂迷簽完名後竟衝到其身後,幸得三名保安截住。





黃耀明強國粉絲撐場


黃耀明為老友陳淑莊的新書《愛上噪音》撐場(左),而明哥更帶埋大陸 fans造勢。





arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()