書房是李霖恩另一個小天地,盡是他的珍藏。「呢個琴 8歲彈到依家,其實近年都冇掂,早排拍《誰家灶頭無煙火》要彈琴,先再練番。」

星悅居

李霖恩 幸福無間屋

2012年07月13日 ~~ 第885期 忽然1周

7月 1日,梁振英正式上任做新一屆特首,同一天,保安局局長李少光離任,疊埋心水湊孫及旅遊,逍遙自在享受人生。
李少光兒子李霖恩,現與太太、三歲囡囡和剛出世僅一星期的龍仔,一家四口住在父親買給他,位於沙田千三呎寓所,與父母住在樓上樓下,互相照應。省回供樓費用,就連物業裝修亦慳番。「呢間屋上手業主係 Ada(蔡少芬),佢住 嗰陣已經裝修得好骨子,客廳、書房同睡房都打通晒,無間隔感覺好開揚,我就咁搬 啲傢俬入 嚟住已經搞掂。」摸着酒杯底的李霖恩寫意地說。
李霖恩幸福無間屋



08年,為使剛結婚誕女的兒子有個安樂窩,外表嚴肅的李少光,以 550萬購入蔡少芬位於沙田碧濤花園千三呎單位。「老竇從來唔會開口讚我,講 嘢又冇乜表情,但我知佢好錫我,想我 哋住得闊落 啲。 嗰時 Ada放呢層樓,而毛毛姐(毛舜筠)又知老竇想買樓俾我住,咁佢就做中間人,介紹我 哋識囉!」


太太方燕凌
大女 Gianna
《蘋果日報》圖片


原本與愛妻和女兒一家三口生活的李霖恩,一周前再誕下兒子,湊成「好」字。不過千三呎家夠闊落,再生多個都應該冇問題。

一梯三伙自己友


前保安局局長李少光為人嚴肅,但對兒子李霖恩的照顧卻是無微不至。《壹週刊》圖片

除了與父母樓上樓下有個照應,李霖恩所住的單位,一梯三伙全是自己友。毛舜筠一家住在李霖恩對面一個三千呎相連單位,而陳法蓉則住在毗鄰向山景單位。「我同毛毛姐熟,係因為我 哋之前拍《天天天晴》日對夜對熟絡 咗, 喺佢身上真係學到好多 嘢。佢好錫我個女,我 哋間中會成家過佢度傾偈,講耶穌、湊吓女,都幾開心。」

寬闊客廳




客廳與書房採用開放式設計,兩者之間只有一牆之隔,「買電視機嗰陣冇諗到個廳咁闊, 42吋電視機相對嚟講太細,不過我喺房睇多,呢部主要招呼朋友打機。」

今年 8歲的純種短毛「絲絲」是李霖恩的「大女」,好喜歡戀在「爸爸」旁邊受寵。「我啲朋友搞自家繁殖場,我都養咗佢 8年,當正親生女啦!」






生咗第一個女後,客廳騰出空間擺放米奇老鼠櫃桶,方便阿女隨時摷玩具。「雖然唔夠型,不過都冇辦法啦,阿女大晒嘛!」


書房窗台放了第一代高達老虎機,盛惠 5千。「每次搬屋都話嘥位,想扔,但每次都唔捨得,因為真係型嘛!」

玻璃睡房




睡房對着翠綠山景,以玻璃門做間隔,因此房間即使唔開燈依然光潔明亮。李霖恩與太太都喜歡攤在 king size牀上看電視。

透明浴室




以透明玻璃做主調的主人房浴室,浴室門同樣採用玻璃,李說待小朋友長大後,便會改用木門。

白色之家


李霖恩的家以白色為主調,客廳與書房只有一幅牆分隔,至於睡房亦只用一塊大玻璃取代實牆。無遮無掩,整間屋感覺光潔明亮。「其實將成間屋打通變做 studio flat係 Ada諗 嘅,原本書房同廳冇牆,係我搬入 嚟之後至加番上去,因為想有少少自己空間,可以睇吓書,上吓網。遲 啲小朋友大 咗,我 哋就會間番間房俾佢 哋住,始終小朋友都要有自己空間嘛!」


迷你小酒吧加射燈,令珍藏一目了然。「其實呢度啲酒主要用嚟宴客,我唔好烈酒㗎,有朋友嚟就調啲 cocktail俾佢哋飲之嘛!但最主要係因為型囉!」


李霖恩表示熟悉法國 Burgundy產區的酒迷,對該區傳奇人物 Henri Jayer所釀的酒定必趨之若 ,而李亦珍藏了多支,這是 86年的 Henri Jayer紅酒,「呢支嘢攞出去拍賣,叫價應該 3萬。」


平面圖

書櫃有數百本珍藏的酒書,不同種類,一目了然,令李霖恩引以為傲。「我夠膽講以一個自修者來說,我啲書肯定係最齊。」難怪在電視劇《心戰》中,李向監製自薦做酒保。









品酒專家


李霖恩嗜酒,甫進家門便發現一大個玻璃酒櫃,放置百多種不同款式烈酒,置身酒吧一樣。他對酒的熟悉程度,絕對專業,記者看到書櫃的過百本酒書,以為置身 Page One。 06年李開始學品酒,並考獲調酒師專業資格,近日更自修澳洲 Charles Sturt大學的葡萄種植課程,做一個真正識嘆紅酒的人。「飲紅酒真係使咗好多錢,但我唔知自己下一秒仲有冇機會生存,依家唔飲等幾時?飲到支靚嘢,我會覺得就算死都抵咗啦!」絕對係典型今朝有酒今朝醉代表。


李霖恩閒時便會開支數千元紅酒嘆吓,價錢並不重要。「今日唔知聽日事,飲咗先講。」也對,可能 12月 21日真的世界末日呢?


女兒 Gianna剛滿月時,霖恩便開了一支 Henri Jayer的佳釀與家人慶祝。阿女笑容似足靚媽咪咁甜美。


在迪士尼買的戰利品,整套卡通人物印仔接近八百元。

李霖恩另一家中推介便是牆上這幅 3D立體相,盛惠 1萬元。「嗰時去美國賭城 honey moon影嘅,香港未有㗎,真係好貴。但依家竟然慢慢褪緊色,遲啲可能乜都睇唔到,吹脹!」



arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()