誠信值幾錢先?(設計對白)
官恩娜未有正面回答本刊過橋抽板簽約華納一事,不過即晚卻在微博大呼寃枉,死口唔認有做過。

娛聞樂

懶理 BMA鬧爆冇誠信 官恩娜攝位做華納一姐

2012年07月13日 ~~ 第885期 忽然1周

官恩娜( Ella)年初先主動向 BMA撈,口頭承諾加盟,得 BMA老闆羅傑承拍心口,幫她與其舊公司 Boombeat Music提早解約,並成功追討 200萬拖數。
不過,官恩娜及後被指過橋抽板,利用完 BMA撇甩舊公司後,卻轉軚簽華納。她除了因為貪多一百萬轉會費外,更因為收到風,得悉薛凱琪( Fiona)將過檔跟黃柏高( Paco),一心以為可以攝位做華納一姐。
BMA高層忍唔住鬧爆:「對冇誠信 嘅人,唔合作唔係我 哋損失!」但官恩娜擺到明打完齋唔要和尚,一於義氣當兒嬉!

據知今年年初,官恩娜已經四出向唱片公司問價求轉會,當時她與 Boombeat尚有一年合約,不少公司都向她壓價,只有 BMA開出 3年 4百萬的過檔費。 Ella當然心郁,更打蛇隨棍上,表示只要 BMA幫她與 Boombeat提早解約,就會簽約 BMA。


山水有相逢!(設計對白)
羅傑承出錢出力幫官恩娜打甩舊公司份約,最後卻俾人起飛腳,唔嬲就假。


微博呼寃

5百萬簽華納


BMA老闆羅傑承即時做 嘢,找律師幫 Ella搞解約,最後成功解約之餘,更為官恩娜討回 200萬欠款。但 Ella卻未有履行承諾,不停採取拖字訣,一時話「拍《雷霆掃毒》拍到好忙」,一時話「拍完劇去旅行鬆吓,去完旅行會帶埋律師 嚟簽約」。之後卻一個屈尾十,以 5百萬 3年簽華納。據知 BMA得悉後,將之前幫官恩娜解約的數十萬律師費的清單,發還給官恩娜, Ella亦認衰自己負責。
錢銀轇轕搞掂,但官恩娜出爾反爾兼過橋抽板,卻辣 㷫 BMA老闆羅傑承。其董事總經理陳志昂代為回應時,寸爆 Ella冇誠信:「我 哋同官恩娜傾得八八九九。(羅傑承幫佢同 Boombeat解約?)佢問過我 哋,我 哋有俾意見佢。(但佢依家簽咗華納?)都有聽過,件事真係好突然。(有人過橋抽板?)對冇誠信 嘅人,唔合作唔係我 哋損失!」
問官恩娜是否 BMA幫她提早解約,她答非所問:「約滿後同好多公司都傾過,多謝佢 哋俾機會我 喺呢行發展。( BMA寸爆你冇誠信,講 咗唔算數!)最後合作唔到 嘅公司,我 哋關係都好好,有商有量!(係咪簽 咗華納, 5百萬 3年?)現階段唔方便講,總之好快會公布。」至於華納總經理 Gordon則表示:「有潛質 嘅歌手我 哋都有興趣,依家好多 嘢都未落實,唔方便講!」


華納為咗留住薛凱琪,在 7月 7日及 8日,幫佢喺紅館開咗兩場處女個唱。至於「準一姐」官恩娜雖然未正式過檔,亦到場為華納撐場。



收風薛凱琪離巢


據知樂易玲聽聞 Ella簽四大唱片之一的華納,亦有微言。華納與無綫版權問題依然拉鋸中,故 9月尾出街,由林峯及 Ella擔正的《雷霆掃毒》,身為女主角的 Ella,亦被飛出所有宣傳活動。

官恩娜之所以飛起 BMA改簽華納,完全經過計算。 Ella睇準華納是國際公司,加上有傳華納一姐薛凱琪將離開跟黃柏高搵食, Ella心想可以攝位做「一姐」;再者,華納的轉會費的確比 BMA多一百萬,思前想後,終於扑槌簽華納。
良禽擇木而棲,面懵心精的官恩娜,今次無懼得罪 BMA,誓做華納一姐,如意算盤打得好響。

由 04年至今, Boombeat都是官恩娜的唱片公司及經理人公司,但去年官恩娜推出第五張專輯《 Take a Shine to……》,是官恩娜和 Boombeat最後一次合作。





撈極唔起


纖體大戰,亦唔少得身材好嘅 Ella。 07年,她就為「 1定瘦」拍火辣瘦身廣告。

官恩娜 00年以演員及模特兒身份入行,同年在電影《 I Do戀性世代》有性感演出, 04年推出首張個人大碟。入行 12年, Ella都是花邊新聞纏身,事業成績乏善足陳。

爆戀情




05年初, Ella與吳卓羲因拍攝《酒店風雲》而傳緋聞,兩人一直不承認戀情,更扮反面。 06年,本刊踢爆兩人同居,但吳卓羲竟快閃逃離現場,留下 Ella獨自強顏歡笑面對記者。

地獄廚神




06年,官恩娜參加《美女廚房》,由於食物唔熟兼難食,獲得「地獄廚神」的稱號; 09年再參賽,以 69分脫離「地獄廚神」行列。

一曲翻身




Ella的歌唱事業一直未見起色,直至 09年她於《超級巨聲》中和參賽者林志程高歌〈 Endless Love〉,被評審雷頌德讚唱歌好聽,唱功才得到公認。

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()