6月 18日佛堂誦經
當日上午 11時許,素顏的陳潔靈滿懷心事,與友人到佐敦長樂街的佛堂。在佛堂誦經 3個多小時後,陳潔靈與友人到附近食齋。記者發現她的表情比早上寬容,看來誦經令她心境舒暢。

滾熱辣

陳潔靈抑鬱困擾半年 求診黃偉文醫生密友

2012年07月13日 ~~ 第885期 忽然1周

出道 30年的陳潔靈,唱盡不少傷感情歌,當中歌詞跟她的慘情人生不謀而合。 03年其摯友哥哥張國榮因抑鬱症纏擾跳樓身亡,令陳哭得死去活來。
09年,陳丈夫張耀榮因癌病逝世,自此她開始信佛,尋求心靈寄託。縱使她人前表現堅強,但本刊近日卻收到消息,半年前情緒低落的陳潔靈,透過好友黃偉文( Wyman)穿針引線下,向 Wyman精神科醫生密友吳偉民求助。日前記者向陳潔靈求證,她大方表示:「我係有睇醫生,最近我開心 咗,情緒亦得到紓緩。」

隨 着老友張國榮和丈夫離世,今年 56歲的陳潔靈比前更積極工作,除了擔任《超級巨聲》評判外,亦經常出外登台和開演唱會,表現硬淨。她曾說:「好多人覺得我應該仲好傷痛,但我冇事,活得好,就係對老公最好 嘅報答。」


陳潔靈與友人當晚逗留至晚上 9時許才離開。落到樓,陳卻未願走,一直捉住友人在街上傾足十數分鐘,似乎心情唔錯。


「佛教法相學會」位於佐敦長樂街,已有 40年歷史,在佛教行裏十分出名,並經常聯同中文大學搞弘法活動。記者到過上址,發現佛堂內布置簡潔光猛,並非一般放滿香燭的佛壇。

演唱會綵排爆火


縱使陳潔靈人前表現堅強,本刊近日卻得悉,她半年前情緒開始不穩,經常悶悶不樂閉關家中。據其身邊好友透露:「呢幾年 Elisa(陳洋名)撐得幾辛苦,冇人冇物又冇仔女,佢成日話做 嘢就係佢 嘅寄託。佢脾氣一向唔算火爆,不過半年前,佢 着手同葉麗儀搞演唱會,我 哋就開始覺得佢好忟憎。問佢咩事?佢又唔講。試過有次綵排,佢為 咗一個配樂師彈錯 key,嬲到鬧完人一輪仲走埋。我 哋班 friend以往都會約佢打台灣牌,但呢幾個月佢都話自己精神唔好,唔想出 嚟。」

見醫生兩小時


猛料醫生
黃偉文與吳偉民醫生的密友關係維持足足十年,多次被拍得照片也不介意,是圈中半公開的秘密。《壹本便利》圖片

據知,有感煩躁鬱結難以宣洩,陳潔靈近日透過好友 Wyman介紹,向 Wyman的精神科醫生密友吳偉民求診。知情者透露,「我 喺吳醫生診所見過 Miss Chan Chan(陳潔靈暱稱)兩次,一次五月中,一次六月尾。每次見到佢都係一個人 嚟,仲要戴黑超、 cap帽同口罩。如果唔係佢同姑娘講 嘢,聽到佢把沙聲,真係認唔出係佢。」而一般求診人士每次與吳醫生傾偈,大部分病人以一小時為限,但陳潔靈兩次求診,都在醫生房逗留接近兩小時。

吳偉民醫生在診所網頁中註明他是註冊精神科醫生,而其診所內掛滿多張精神科醫學院院士名銜證書。






日前記者到吳醫生的診所採訪,對於陳潔靈向吳醫生求診,診所護士即說:「我哋唔可以透露病人資料。」


診所簡潔
吳醫生的診所布置簡潔,兩邊放有四張長梳化供求診人士輪候。

一定要搵人傾偈治病




陳潔靈心情抑鬱,主動求醫,家庭醫生關嘉美表示:「其實抑鬱病人大部分最初都接受唔到,佢(陳潔靈)主動睇醫生搵人幫當然係好事。除咗藥物控制病情,醫生亦都會幫病人作出適當心理輔導。病者亦都要多啲同家人、朋友傾偈,等朋友俾多啲正面訊息佢,盡量唔好記起傷心事,情緒就會紓緩,個病亦容易斷尾。」

佛堂整日誦經


除了尋求西醫診治,近年篤信佛學的陳潔靈,亦依靠誦經和聽佛學以求得到心靈慰藉。上月中早上 11時,本刊發現她獨自到佐敦長樂街儉德大廈的「佛教法相學會」聽佛偈。在上址逗留三個小時,陳潔靈才與其他信眾步出大廈,到附近齋舖食齋。用膳過後,她折返佛堂誦經,直至晚上 9時才離開,驅車返回沙田寓所。


滿面愁容
日前陳潔靈相約友人到跑馬地馬會午膳,雖然有化淡妝,她面容依然憔悴,她表示:「早排係有唔舒服睇醫生,依家情緒好咗!」
依家開心咗!(真實對白)


陳潔靈與丈夫張耀榮 95年結婚,可惜婚姻只維持 14年。 09年其夫因肺癌病逝,喪夫之痛令陳潔靈心情鬱結。

陳潔靈:放心,我好好


陳潔靈與葉麗儀年資相若,上月中兩人聯袂在會展開騷,卻因葉的歌酬比陳多一倍而鬧不和。據知陳潔靈在綵排演唱會期間,亦因心煩氣躁而發脾氣。

對於受抑鬱困擾,陳潔靈日前接受訪問時,亦坦承自己近日有睇醫生,但卻不願透露自己是睇吳偉民醫生。「我早排係有唔舒服,去睇過醫生。(你係咪透過 Wyman介紹,睇吳偉民精神科醫生?)……個醫生係有睇精神科,不過我只係去睇普通 嘢 啫。(除 咗睇西醫,我 哋見你都有去聽佛偈,睇完醫生同聽完佛學之後,情緒係咪好 啲?)早排係有 啲唔舒服,最近我開心 咗,情緒係紓緩 咗。總之你 哋放心,我好好,唔使擔心!」

抑鬱無路訴


情緒抑鬱的陳潔靈,依靠西醫及信仰治療。除她以外,圈中不少藝人都將心事收埋,有抑鬱都不敢搵朋友或醫生求助。事實上,抑鬱症屬精神病一種,不及早醫治,後果可以好嚴重。

林建明




早年林建明因工業意外頭部遭到重擊,及後證實患上抑鬱症,翌年淡出娛樂圈。其間,她與一班義工成立「心晴行動慈善基金」,協助圈中人及其他患者積極面對抑鬱症。

張國榮




「哥哥」張國榮 03年在中環香港文華東方酒店墮樓自殺,其經理人陳淑芬證實他患上抑鬱症,因病情失控而走上不歸路。

葉麗儀




與陳潔靈因演唱會歌酬而鬧不和的葉麗儀, 96年被診斷患上乳癌,同時亦因更年期而患上抑鬱症。她曾透露當年晚晚以淚洗面,要花整整十年才戰勝。

蔡齡齡




主唱 hit歌〈細水長流〉的蔡齡齡,患上抑鬱症後曾向家人透露想死。今年 6月 24日,她有感病情未能控制,在薄扶林寓所跳樓自殺。

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()