話我係 13姨好過啦!(設計對白)
孝琳出道以嚟,一直都係靠劉海造型遮掩「黃飛鴻」式額頭。

出外埠

孝琳變女版黃飛鴻

2012年06月29日 ~~ 第883期 忽然1周

韓國當紅女子組合 SISTAR嘅主音孝琳,歌精舞勁,所以有「韓國 Beyonce」美譽。但人原來真係冇十全十美 㗎!話說佢 喺 13號演出 MBC皇牌綜藝節目《 RADIO STAR》(明星廣播)時,當主持之一、 Superjunior嘅圭賢突然講咗「黃飛鴻」三個字,孝琳即時變得敏感,仲表示強烈不滿。咦,黃飛鴻同佢有關係咩?關係就冇,不過係崩口人忌崩口碗 啫!

原來孝琳有個非常寬闊、大於常人 嘅額頭,如果擸高 啲頭髮,就同李連杰飾演 嘅黃飛鴻造型好相似,於是俾 啲傳媒幫佢起 咗「黃飛鴻」呢個外號。所以佢忍唔住 喺節目度大聲疾呼話一定要去「改頭換面」,搣甩「女版黃飛鴻」外號。噢,韓國 啲整形聖手又有生意上門咯﹗


孝琳一聽到「黃飛鴻」三個字,當場反應極大,仲擸起頭髮話自己額頭唔算好闊大喎。


圭賢睇住孝琳跟李連杰嘅黃飛鴻造型比拼(下圖)時,笑到眼都冇埋。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()