媽咪姐

女人多秘事

2012年06月29日 ~~ 第883期 忽然1周

好多人話女人扮靚要夠全面,搞 啲唔搞 啲,好易出事。好似出名 fit嘅葉蒨文,去活動騷瘦腳,不過後面睇,暴現橙皮紋,唔通呢 啲就係傳說中嘅「前面誇啦啦!後面好驚訝!」

葉蒨文橙皮人




星期日( 24日),慧妍雅集 喺昂坪搞步行籌款活動,永遠榮譽會長朱玲玲叫到,老死葉蒨文當然要撐場。兩姊妹好 sharp醒,一黐埋即刻搶晒鏡。不過佢兩個趕上纜車 嗰陣,葉蒨文一出力跑,一對橙皮紋大髀即時現形。嘩!點解唔着番條長褲呀?

Amanda S.深藏暗露




上禮拜五( 22日),楊其龍個生意拍檔林雨生,同巴西籍女模 Tais Fortes喺 Dragon-i搞中式婚禮, Amanda S.同老公一齊出席,仲以長衫長褲見人,唔知以為佢發冷!不過一側身,黑色 bra就喺恤衫邊走 咗出 嚟唞氣,真係鬼馬嘞。

Ana R.四個胸




當日另一混血模 Ana R.就單拖出動, 着住 tube dress嘅佢,谷到行見人,條裙細 咗兩個碼咁款,正面睇好洶湧,側面睇呢,就唧多 咗兩個胸出嚟!

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()