萬綺雯因為第一次拍無綫劇,自認「 TVB頭啖湯」,誰不知王菀之同黃光亮同樣爭認「頭啖湯」,場面搞笑。

媽咪姐

萬綺雯自認 TVB頭啖湯

2012年06月29日 ~~ 第883期 忽然1周

無綫新劇《老表,你好嘢》上個禮拜六( 23日)試造型,媽咪姐入去搵 friend時順便去趁熱鬧,發覺班演員好鬼搞笑,好似第一次入 TVB拍劇嘅萬綺雯係咁話自己係 TVB嘅「頭啖湯」,搞到其他人又爭住認。

當日,咪咪姐亦由新加坡趕返香港,佢連屋企都返唔切,就咁拖住個喼趕入電視城,夠晒敬業呀!


飾演「蔡芯」嘅王祖藍,前面睇夠晒 yeah,原來後面有乾坤,因為件衫太大,要用扣針扣住㗎。




後生嘅爭認「頭啖湯」,胡楓同羅蘭姐亦唔執輸,話自己經驗夠、火候足,係「老火湯」喎。




趕到氣來氣喘嘅朱咪咪,魂魄未齊,就俾黃光亮整蠱,扯開佢頂帽,露出一頭凌亂頭髮。難怪咪咪姐鬧佢衰仔㗎!

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()