我慢慢會執番正㗎啦!﹙設計對白﹚
江欣慈呢身打扮,十足十強國嗰啲暴發阿姐咁款。

媽咪姐

江欣慈開口復出

2012年06月29日 ~~ 第883期 忽然1周

久違了 嘅江欣慈,近年全力打理家族 嘅糖果生意,亦有傳釣咗金龜,所以對娛樂圈無眷戀。但最近佢突然頻頻出現,日前就由姐夫吳積遜陪同出席友人婚宴,之後又出席活動,仲主動同記者報料,話有意復出拍劇,擺明撈。

不過如果佢真係想再戰娛圈,就真係要好努力去執執!就當晚見佢個娘爆打扮,金色 tube top襯螢光粉紅裙,配個九唔搭八 嘅閃片頭箍,已經幾趕客;再孭個唔襯 嘅手袋,用騎呢形容都不為過。依家娛樂圈後生又搏 嘅大有人在,江欣慈年紀都唔細,要返出 嚟同班後生爭,真係要諗清楚嘞!




除咗打扮外,連個 body都唔掂。早前佢去買書,巨躉現晒形,擺明日久失修啦。奉勸江欣慈,若真係想出番嚟嘅話,要搞掂個門面先有得傾。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()