Candy雖然手戴訂婚戒指,但為免演唱會焦點落喺結婚問題度,依然死撐否認結婚。

媽咪姐

盧巧音 Rock妹變師奶

2012年06月29日 ~~ 第883期 忽然1周

盧巧音( Candy)向來鍾意嫩口男,不過由謝霆鋒、余文樂到之前 嘅紋身師傅,全部都斷晒纜。

好在現任男友、細佢四年 嘅樂隊 Kolar主音 Sammy好長情,兩人拍拖四年幾,終於修成正果, Sammy自爆今年內娶 Candy。 Candy雖然否認,但早前經過大坑就撞見佢一身師奶 look加素顏買餸。以前拎住支結他 rock爆,依家變成大坑師奶,愛情力量真偉大!


Sammy So


盧巧音忙於為 7月嘅演唱會綵排,但依然以男友為重,放下結他,挽起菜籃,不做 rock妹做師奶。


盧巧音對蔬菜精挑細選,睇嚟非常熟手。不過呢啲唔係賣點,賣點係佢個躉呀。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()