昔日劉浩龍與何韻詩傳過緋聞又稱兄道弟,想不到一個屈尾十撬何韻詩牆腳。《蘋果日報》圖片

媽咪姐

為上位溝天后 劉浩龍被全城圍攻

2012年06月29日 ~~ 第883期 忽然1周

上周驚爆「祖師戀」(容祖兒與劉浩龍)後,師兄(劉浩龍)急不及待高呼「我好喜歡佢!」雖然祖兒親撰聲明確認戀情,不過因為容祖兒、何韻詩 嘅非常關係,加上何韻詩同師兄又係好兄弟,搞到師兄被全城插爆,話佢「撬牆腳」、「勾義嫂」。

媽咪姐收到風,原來鍾意黐紅星玩 嘅師兄,自知 喺朋友圈中係最唔掂嘅一個,成日背後俾人話佢係「菠蘿雞」(意即一味靠黐)。為求升呢做阿哥,佢一早諗住學當年謝霆鋒追天后王菲咁,溝天后來升呢。今年初同一班朋友敍會時,忽然話:「我一定要溝天后!」當時班朋友以為佢飲大 咗,原來佢嚟真。
多年來被人睇死 嘅劉浩龍,急於將戀情公告天下,威番次俾人睇,可惜莫講話 fans,祖兒唱片公司老闆楊受成都出口寸爆,戀情睇嚟凍過水,卒之咪搞到今次被全城圍插囉!


自爆戀情
上周五( 22日),劉浩龍
主動公開和祖兒的戀情,當日他有問必答,十分風騷。


期待 Mr.Right
祖兒周一( 25日)微博的公開信中,透露她和何韻詩已分手,又表示希望「對先生」快些出現,可見師兄(劉浩龍)地位未穩。


認衰鞠躬
周一( 25日)劉浩龍和劉心悠出席活動,由於他封口扮大佬,連累劉心悠獨自受訪淋雨。翌日他向心悠道歉,又解釋自己冇扮大佬。對楊受成不肯祝福戀情,師兄只好強顏歡笑。《蘋果日報》圖片

寸師兄有目的


《蘋果日報》圖片

楊受成周二( 26日)被問及祖師戀,他明示祖兒事先未有知會他,言語之間亦令人覺得他有意棒打鴛鴦。

希望佢(容祖兒)開心,希望對方冇其他目的……查實劉浩龍都好笨,咁早件事都未穩健、未成熟就講出嚟!佢有咩目的我唔敢講,只覺得佢笨。

微博揭暗撻


睇番師兄同容祖兒嘅微博,其實都睇得出兩人暗撻,祖兒自揭每當寂寞時都會找師兄,當時何韻詩正因排演《賈寶玉》舞台劇而忙碌。


去年 10月
祖兒寂寞找師兄


今年 5月 14日何韻詩矇查查
何韻詩 5月中仍為師兄出騷打氣,可見她當時仍未知道祖師戀之事。


6月 1日祖師甜蜜合照
祖師到一家手機用品店參觀,兩人甜蜜地攞起閃爆的手機合照,就算明知照片被放上網,亦不避嫌。


6月 9日飲酒慶祝
師兄在網誌留言,話自己非常開心,更大嘆白酒,似為溝掂天后慶功兼示威。


6月 17日何韻詩發「刀插論」
何韻詩在容祖兒( 6月 16日)生日派對上,才知道祖師戀,佢傷心到翌日在網誌上承認自己信錯人。

全城鬧爆




祖師戀基本上不為網友接受,力撐的亦是祖兒的 fans居多。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()