咪神徐淑敏意國險被擄劫

「無綫咪神」徐淑敏(Suki)與老公黃浩前日在意大利「驚」險三分鐘,Suki險被劫及擄走,嚇得她大嗌救命,飽食驚風散的她猶有餘悸說:「咁大個女未試過咁驚!」

快將榮升老闆的徐淑敏日前撇低兩名寶貝女,與老公黃浩歐遊公幹,此行Suki學習調製香水,兩公婆順道拍拖鬆一鬆,四出觀光Shopping。前日,Suki與黃浩繼續意大利的行程,在首都羅馬轉酒店時,酒店職員幫忙將行李放進車尾箱,但因行李放置不當,車尾箱閂不合,當黃浩準備開車時,車尾箱燈號隨即亮起,他便行到車尾位置整理。

老外圖衝上座駕

獨留車廂的Suki此時發覺不遠處有十名彪形大漢緊盯二人租用的Benz座駕,其中兩名大隻佬作勢走近司機位,似有所行動,Suki大驚即時嗌救命:「老公,快啲返嚟,佢哋想開車呀!」黃浩聽到老婆呼叫,一個快步跳上車,隨即Lock實車門,極速飆車離開。二人總算有驚無險,但已飽食驚風散。

事後黃浩和Suki接受本報記者長途電話訪問,Suki猶有餘悸地說:「當時好驚,老公話未見過我咁惡咁激動,心情隔一陣先平復到!」她表示事發後都不敢四出暢遊:「之後都好驚,唔敢落車睇風景,只喺車上睇,同埋想盡快離開,繼續其他行程。」

曾計劃保鏢隨行

Suki說到差點被擄走時仍然激動:「係呀!當時如果佢哋一上車,我會即刻跳車o架!(有冇請保鏢跟身?)去之前計劃過,但聽朋友講可能會有不良分子同保鏢聯線打劫,我咁大個女未試過咁驚!」至於會否縮短行程,盡快回港?Suki說:「因為已經Book好機票同酒店,唔可以縮短行程,所以都唔會提早返港。」

第一手消息請下載on.cc東方互動iPhone/iPad/Android Apps

 

專案組

雖為兩女之母,但咪神徐淑敏繼續性感,如被擄走,後果堪虞!(資料圖片)

徐淑敏與老公黃浩拍拖歐遊。

租車公司以「普通價」租出Benz予徐淑敏兩公婆,不料變成「好帶挈」!

徐淑敏與老公黃浩自爆於羅馬險被劫車,驚到呢!

揸Benz招搖出事

徐淑敏老公黃浩對於在羅馬的「驚」歷,他認為與座駕太招搖不無關係,他說:「原本要求租車公司租架普通車,點知對方話冇晒普通車,反而以普通價錢Upgrade咗我哋坐Benz,可能因為咁,加上又係中國人,所以好多人向我哋行注目禮,都有啲不安。」他表示事發後只會駕車到人多的地方,遠離偏僻地區,如果遇到街上有警車,他會索性將座駕停泊在旁,以策安全。

徐淑敏遊意大利,不料此行又「驚」又喜。

羅馬治安差 華人易成目標

不少藝人愛到意大利旅遊,首都羅馬更是必遊地點之一,然而當地治安欠佳,單是去年已有35宗劫殺案,意警指華人被認為是「最富有的外國人」,故容易成為搶劫目標。今年1月,有華裔一家三口在當地遇劫,父女慘被槍殺,僅母親生還。難怪華人遊意國,會格外提高警覺。

羅馬著名景點之一 — 許願池。

琦琦華哥歐遊破財 失十幾萬貴價相機

經常到歐洲工作及旅行的名模琦琦,認同意大利治安確實差!她亦不只一次在當地被偷錢,又指「賊人」叫人防不勝防:「試過同孟廣美喺羅馬行街,有個婆婆同細路問路,佢哋攞住地圖同報紙問路,我哋好認真幫佢哋,但原來個小朋友隻手喺報紙遮住下拉開我哋個袋想偷嘢,好彩及時發現鬧佢哋,佢哋即時逃跑。」

爹哋被偷一萬歐元

琦琦又指影星老公任達華曾在機場拿行李時,發現行李被開過:「裏面啲嘢唔見咗,老公唔見咗值十幾萬嘅相機。我爹哋都試過喺羅馬五星級酒店畀人偷咗一萬蚊歐元,佢嗰時係去做嘢,諗住帶多啲錢出街。」

她續說賊人鍾意向亞洲人埋手:「因亞洲人會帶多啲錢喺身,所以去意大利真係要好小心,我平時帶嘅袋一定有兩條拉鏈,最好有袋中袋,冇咁易被偷錢。」

琦琦與華哥不時歐遊工作,更曾一同到意大利出席威尼斯電影節。(資料圖片)

歷天災遇人禍

不少藝人出外旅行期間,曾不幸遇上天災或人為意外,幸最後化險為夷。

李連杰

2004年12月南亞海嘯期間,國際紅星李連杰正與太太利智及女兒在馬爾代夫旅行,危急關頭,他手抱當時4歲的女兒偕妻逃難,不小心弄傷腳部。

汪明荃

2006年,阿姐汪明荃與丈夫羅家英到內地打高爾夫球後,駕車返港期間在內地高速公路遇「撞車黨」,有人企圖截停他們,飛車至公路收費處才報警脫險。

賈曉晨

2011年1月底,無綫女藝員賈曉晨與父母遊埃及,遇上當地政局動盪兼宵禁,他們向中國領事館求助,最後乘坐包機返抵北京。

李連杰

汪明荃

賈曉晨

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()