揸籮扮波鄧愛嘉叫兩位老友拎竹帽放在胸前,借位扮半裸,呢招揸竹籮扮波又幾過癮。

Blog Blog趣 老爸鄧永鏘跟英國皇室關係友好,交際圓滑說話風趣抵死,在時裝雜誌做攝影師的女兒鄧愛嘉,多少遺傳了老父特質,性格開朗又玩得,經常約埋老友出外遊埠歎世界,夏天熱辣辣最啱陽光海灘,一於著住比堅尼開個Beach party玩㷫佢!

頂下體
鄧愛嘉(Victoria)係竹昇妹,衣著打扮傾向open又playful,廿七歲的她個性雖不至大癲大廢,但亦好玩不造作。旅行固然要play hard,同成班鬼仔更加無顧忌玩得特別癲,鍾意影相的Victoria尤其識得玩「視覺效果」,如用竹帽遮上身扮nude,跟鬼仔用竹帽互頂下體;夜晚著靚靚在沙灘開餐,玩到high high地夾大髀扮春光乍洩,總之少少鹹多多趣;同場加映鄧愛嘉細佬鄧裕鏗攬仔跳舞,搞笑蓋過香艷。

唔影裸照
肢體語言夠誇張,鄧愛嘉表情亦好豐富,每次同朋友影相總會整古做怪務求搶鏡。幸而Victoria未諗過自拍裸照,「有咁多人俾我影,使乜影自己。」鄧永鏘為人亦開放,其子鄧裕鏗曾將與名模Kate Moss攬腰合照,和多款沉醉溫柔香的艷照放上網,鄧永鏘只閒閒的話︰「個仔都超過廿一歲,呢啲係佢自己嘅事!」。 ####


互隊下體又係用竹帽玩不文動作,應該頒個創意大獎給她。


紮馬谷奶晒事業線不是女人專利,瘦猛猛的Victoria細佬鄧裕鏗(左),出盡力去谷,終露出小乳球。


鄧愛嘉與鄧裕鏗完全遺傳了父親鄧永鏘遊戲人間的個性。


在沙灘飲飽食醉後,鄧裕鏗扮女人上身攬仔跳舞。


𡃁仔嘢?(設計對白)鄧愛嘉著上迷你裙,一邊屹籮、夾緊兩腿,口擘擘扮驚訝,交足表情。


鄧愛嘉原來是煙鏟,十張相有八張都煙不離手。


含波射影與邢李㷧女兒邢嘉倩(中)和何超瓊契女Natalie(右)夜蒲,Victoria隨手拎起個閃波都含得一餐。


玩自拍,鄧愛嘉伸晒脷,表情豐富。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()