咦!呢位阿伯乜水呀!(設計諗法)
一劇接一劇嘅鍾嘉欣,近排忙於為新劇《幸福摩天輪》開工,上個禮拜五(六月一日),佢同首次擔正做男主角嘅Jason陳智燊一齊响上環拍外景,大家都喺外國大,鬼聲鬼氣分外啱key。


第一次合作已經好有默契,連待人接物態度都一樣。話說當日任達華同老婆琦琦啱啱收工路過,出名gentleman嘅華哥,送完幫佢化妝整頭嘅工作人員上的士,之後再行去劇組打招呼。話晒無綫出身,當日唔少幕後都係華哥老朋友,全部即刻停晒手走去握手敍舊,華哥亦禮貌離遠同鍾嘉欣Jason揮手say hi,不過佢兩個完全冇反應,係咁意笑吓就算。做後輩,其實理應主動上前自我介紹打招呼,之所以黃秋生唔識羅志祥係乜水,係有原因。 ####


華哥同老婆收工路過見到無綫班舊同事,行埋去第一時間先同鍾嘉欣Jason揮手,之後再同老友傾偈,但兩位後輩居然零反應,好在仲識笑!


班幕後同華哥傾到停晒手,鍾嘉欣趁得閒撥頭髮,Jason就掛住抹汗,冇諗過主動同前輩打吓交道。


上鏡最緊要靚,鍾嘉欣連過馬路都掛住照鏡,好在冇乜車咋!


細聲啲……(設計對白)阿婆唔係專業演員,唔識控制聲線,講對白大聲到隔籬街都聽到,鍾嘉欣同Jason忍唔住笑,叫阿婆講嘢細聲啲!

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()