豪放1 take過
首次拍戲,Celia K. 就瞓身肉搏,連經理人施念慈都要來監場。好在Celia不負眾望,豪放演繹,結果1 take過搞掂與張建聲的情慾場面。
優先場 繼去年雷神(雷凱欣)終極露點的《3D肉蒲團之極樂寶鑑》之後,蕭定一再有新搞作,將紅爆網絡的尋歡文藝小說《東莞的森林》,由編劇升呢為導演的胡耀輝,透過3D鏡頭帶觀眾北上尋歡。
幾位女角將同男主角張建聲連場激戰,當中以Jeana(何佩瑜)、DaDa師妹Celia K.(郭穎兒)最瞓身;最激一幕,Celia更只貼乳貼、幾乎全裸床戰男角。雖然清場拍攝,但處女下海拍戲的Celia都話︰「今次真係幾激。」

 
今年DaDa師妹MeiMei(曾善美)和Celia K.組成「巨乳Twins」加入寫真書戰,24歲Celia更大膽接拍3級片《一路向西》,不過,去年《3D肉蒲團之極樂寶鑑》締造逾4千萬本地票房奇蹟,Celia話唔定殺出一條血路。

咀到上床
雖然Celia講到明3點不露,但拍攝時絕不錫身,Celia說︰「我飾演男主角喺香港嘅女朋友,會有幾激烈嘅床戲,雖然3點不露,但今次真係幾激,好彩屋企人都好支持,媽咪仲同我一齊睇原著《東莞的森林》,佢話趁後生乜都試吓。」戲中講述男主角向西走到女朋友家,Celia一開門就撲埋去激咀張建聲,由門口搞到上床,俾人逐件剝的Celia,只貼了乳貼打底,任由張建聲上下其手,但Celia非常投入,幾個情慾鏡頭都1 take過搞掂,比起拍開3級片的女星更專業。

自製護陰罩
而飾演向西的張建聲,於《3D肉蒲團》已客串「林公子」一角,今次擔正,預咗豁出去,雖然可以與幾位港、台、日三地性感美女親熱,但每次拍完都叫辛苦,他說︰「要顧及鏡頭同體位,點會enjoy呀?每拍一場都攰死呀!」為免控制唔到有生理反應,張建聲用棉花、膠紙即席自製護陰罩,但因為未有剃毛,結果拍完之後,先感受到男人最痛。好艷福,但絕對要犧牲。

國產女露點
《一路向西》為香港爆紅網路作家「向西村上春樹」的網誌作品集,其中收錄他的成名作《東莞的森林》,講述男主角失戀後到東莞尋歡的經過,內容充滿對性愛的露骨描述,而且作者獨特的幽默和自嘲更大受年輕人喜愛,今年1月推出不久已賣到斷市,要加推第2版。電影選角,從男主角到幾位女角全都由新人擔綱,包括台灣的舒沁妍和李沐晴、日本女優Jessica希崎、香港代表Jeana何佩瑜和Celia K.郭穎兒,唯一露點女星就係來自國內嘅莫軒。 ####

 


24歲「翻版鄧麗欣」Celia K.


師兄教路拍過《3D肉蒲團之極樂寶鑑》和《囡囡》的張建聲,帶住Celia入戲,roll機前未除褲就教對方借位拍呢場口交戲。


乳貼上陣擁有33C身材的Celia,僅以乳貼上陣,將在3D大熒幕騷出迫爆上圍。


Celia冇要求多多,只希望拍攝呢場戲時清場,可以畀佢容易入戲,導演Mark大讚Celia夠專業。


呢兩個月以嚟,我唔單只「苦過弟弟」,仲苦埋我「弟弟」,真正嘅性愛,並唔係one night stand可以取代。(真實對白)默契慾侶:Celia同張建聲開工幾日,但兩人已經默契十足,Celia仲叫張建聲放心幫佢剝。


刷完即咀拍咀戲之前,Celia同張建聲齊齊刷牙確保衞生。


大膽露股戲中要露股的張建聲,清場前最後試位,導演為求拍攝理想角度,兩位女工作人員要替Celia墊高枕頭及檢查走光位。


3D睇真啲拍完每場戲,導演Mark都畀演員戴上3D眼鏡睇play back,個個都睇到嘩嘩聲。


性感晒冷《一路向西》記者會上,6位女星以泳裝現身造勢,最有睇頭似乎真係Celia(右一)。


向西:張建聲外表斯斯文文的鹹濕文藝青年,出身小康之家,飽受管制而壓抑,全裸床戲中有露股。


小魚:Jeana 表面楚楚可憐,但其實思想開放,一心希望向西能夠包養而主動投懷送抱,床上裸露唔少得。


初戀情人Zoey:莫軒飾演校內公認的校花,是向西暗戀多年的夢中情人,將會有露點演出,戲中最激的女星。


小思:舒沁妍曾拍過周杰倫《公主病》MV的「J女郎」舒沁妍,飾演向西的夢中情人,兩人將會有大膽床戲。


Zeta:Celia K. 向西剛分手的女朋友,兩人相處融洽,連場床戲僅以乳貼遮點。


小龍女:Eva李沐晴曾參演台劇《命中注定我愛你》,戲中性格高傲,喜歡玩弄男人。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()