close


楊明及羅泳嫻雖在《心戰》中飾演情侶,但要到羅泳嫻戲中殉職時才較多對手戲,不過楊明去到臨尾都一樣冇好下場,最後慘死喺邵美琪手下。
捱出頭 《心戰》血腥殺人,被封為「TVB史上最重口味作品」,雖然師奶觀眾勁踩,上週平均收視更再跌3點,得番24點,但仍然深得網友歡心捧為神劇。除咗兩大主角鄭少秋、陳豪鬥戲夠吸引外,《心戰》一劇亦帶挈埋做督察的楊明及得兩集戲分的索腿臥底羅泳嫻,雙雙獲網友關注。
劇中飾演情侶的楊明(前名揚明)及羅泳嫻,分別入行超過10年,一個做親都係不良少女或妓女;一個入行後有幸得無綫力捧,可惜少年得志唔識珍惜,仲搞到成為無綫史上第一個重讀訓練班的藝員,最慘係期間半年冇糧出幾乎食穀種,楊明話:「我對住塊鏡都鬧自己仆街仔唔生性。」

 
31歲楊明入行14年至今一直做三、四線閒角,去年拍處境劇《誰家灶頭無煙火》才谷底回升,到《心戰》督察一角再被人注意,其實佢98年已和林峯、楊怡等為藝訓班同學,其後楊明更在《娛樂反斗星》扮霆鋒上位,受無綫力捧,可惜當時唔珍惜,愛玩爛蒲又惹上官非,搞到被無綫投閒置散先醒覺。

重讀藝訓班
衰爛蒲的楊明,最慘係05年因醉駕和刑事毀壞被捕幾乎一鋪玩完,今次難得可以扮成熟嚴肅督察都算係一個突破。楊明話:「阿戚(監製戚其義)開頭搵我,我都有啲驚做唔嚟,加上冇劇本,每日都飛紙仔,所以都好緊張,以前我唔識珍惜機會,好貪玩又生事,5年前仲成為第一個要重讀訓練班嘅人,中間都試過想放棄,嗰段時間完全冇工開,試過半年冇糧出好絕望。」唔想乞食惟有搵嘢搞,可惜全部失敗收場,楊明續說:「嗰陣都試過用啲積蓄搞生意,開鋪頭賣衫賣鞋,一有時間就自己睇鋪入貨一腳踢,不過最終做得一段時間,顧唔掂要執,又試過喺佐敦開鋪賣大閘蟹,做咗一季(3個月)就摺咗,嗰時渾渾噩噩唔知想點,有一日我對住塊鏡都忍唔住同自己講,仆街仔唔生性嘥晒啲機會,一路以嚟多得珍姐(無綫高層曾勵珍)一直畀機會我,我先有得繼續拍劇!」珍姐冇睇錯人喎!

索腿臥底嫁德男
羅泳嫻(Iva)入行12年,喺TVB拍親都係不良少女或妓女,今次喺《心戰》中飾演警察臥底,雖然得兩集戲,但勝在性感短裙加長腿,搞到毒男要將佢臨死嗰幕重播又重播。原來索臥底喺上年已經嫁咗畀德國籍I.T男友,Iva話:「雖然都有諗過放棄,但唔係因為做乜角色,而係做演員始終各方面都唔穩定,所以06年去咗日本讀化妝增值自己,返嚟發覺己都係鍾意拍戲,好彩TVB畀我返去。(你老公介唔介意你性感呀?)哈哈……我每次都先斬後奏,拍完先同佢講㗎,如果一早同佢講,佢梗係唔畀啦!我老公係開I.T公司嘅,唔算好有錢,不過都算唔使憂囉,拍戲真係為興趣咋!」 ####

 


跟秋官學嘢
楊明喺《心戰》中同鄭少秋最多對手戲,佢話喺秋官身上學多咗嘢,而佢亦憑督察一角令觀眾有新感覺。


提名「飛躍」
一直做閒角的楊明,直至拍《誰家灶頭無煙火》「田凱」一角重生,更喺上年憑呢個角色打入「飛躍進步男藝員」五強名單。


楊明強調最感激珍姐(曾勵珍),畀機會佢改過自新。


投資失利 06年曾於旺角開時裝店,但維持咗唔夠一年,最終因兼顧唔到及冇生意而執笠,之後又試過喺佐敦賣大閘蟹,一樣失敗告終。《忽然1周》圖片


頻惹官非楊明廿幾歲時不斷惹上官非,負面新聞不斷,05年醉酒駕駛及刑事毀壞更幾乎令他玩完,幸好如今終於醒覺,努力工作。《蘋果日報》圖片


年尾結婚修心養性的楊明上年喺微博宣布,會喺今年尾與拍拖2年多的圈外女友Joanna結婚。


羅泳嫻喺《心戰》憑呢幕火辣性感妓女造型贏得一眾網友目光,話佢死前呢個濕身長腿look好索。


上年出嫁 Iva上年4月與拍拖8年的德籍男友Daniel結婚,Iva話老公喺香港搞I.T公司,兩人打算2年後生BB。


吳啟華舊愛 03年Iva曾因拍劇而與大她15年的吳啟華戀上,可惜戀情維持年多便分手。


生得一副娃娃臉的Iva,今年已經32歲,170cm高的佢憑一對42吋長腿俘虜迷魂宅男。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()