曲赤妻希媛
28歲的曲赤跟希媛去年初結婚,唔夠一年就分開。賤男在近期訪問中卻隻字不提老婆同個女,更連facebook及微博的相片也刪掉,為入娛樂圈不擇手段。
人妻殺手 夜場殺手曲赤(K-Chek)同連詩雅、陸永妻Rainah咀相流出,兩女被揭夜蒲舊史,搞到連詩雅聲淚俱下交代事件;其實兩女早就承認喜愛夜蒲,無端被翻舊帳確實無辜。
愛蒲受譴責,涉嫌令慾照見光嘅rapper曲赤更賤到底。本刊得知曲赤去年已結婚,11月誕下女兒Jacy後即拋棄嬌妻幼女,其妻希媛焗住抱女離家跟B女相依為命。曾探過B女的陸永亦火起:「佢老婆好慘!做咩要連累佢呢?」

 
近日連詩雅與舊愛曲赤的舌戰照片流出,上週她開記招聲淚俱下暗認與對方曾發生性行為;而陸永亦公開維護嬌妻Rainah,稱老婆只係一時飲醉亂性,更稱有人為博宣傳而公開照片。

嫌老婆阻發圍
知情者更直指曲赤其實是賤男一名,他曾與女友希媛合唱網絡hit歌〈唉依家啲情侶〉,去年初二人結婚,希媛很快就發現有了身孕。知情人士說:「曲赤話自己係基督徒,有時仲帶埋大肚嘅老婆返教會做見證,但係上年11月佢老婆生咗個女之後,曲赤竟然話佢兩母女阻住佢事業而鬧離婚,希媛喊住湊埋個女搬走,不過聽講希媛仲好鍾意曲赤囉!」而希媛在facebook內放有多張囡囡Jacy的照片,希媛更於fb內寫道:「希望你(B女)長大後會乖,不要令愛你的人傷心……」、「我什麼都不想要……只想你回頭……」,在留言中又承認已搬出,而百多張照片中都找不到曲赤蹤影,只見希媛媽媽幫手湊孫,她更將fb內09至11年,生女前後和曲赤拍拖照全部刪除。

陸永:「老婆信錯人!」
記者聯絡被牽連的陸永,陸永表示幾年前已認識曲赤,對於曲赤拋妻棄女,他就說:「我唔評論喇!我哋不嬲唔係好朋友,家更加要重新認識呢個人!」不過陸永解釋:「呢件事係我老婆信錯人,當日有記者畀完相我睇,我老婆仲喺facebook提醒佢小心有雜誌搵佢,但佢冇回覆,後尾見有埋連詩雅啲相,我哋就知發生咩事喇,唔怪得佢唔覆啦!」陸永又說:「我哋之前有探過佢個女,係老婆介紹我識嘅,佢哋有時會出嚟玩添。我覺得有人放啲相出嚟,佢老婆都好慘!做咩要連累佢呢?」至於曲赤則至週一截稿前仍未回覆。

希媛未死心
上週一(28日)曲赤慾照流出後,他老婆希媛上週四在facebook表示對近日老公的消息「不想聽、不想知、不想看」,翌日又希望女兒長大後不要像爸爸一樣令愛人傷心;上週六(2日)則感慨地說:「只想你回頭……」似乎想曲赤回頭是岸。

認分居
有朋友在希媛facebook留言問她是否已搬出去住,希媛回覆承認,證實已與曲赤分居。
曲赤與希媛拍拖時曾合唱〈唉依家啲情侶〉,講女友嫌男友太黐身情願鬆人。年半前曾在網絡大hit,點擊率接近100萬,更衍生「唉依家啲索女、唉依家啲型男」系列,據知希媛曾一度想入行,陸永回應時亦透露:「佢兩個想紅好耐㗎喇,成日放嘢上網㗎!」

扮見證做宣傳
入行8年,今次曲赤靠連詩雅、陸永妻慾照流出,終於成功被關注。而自稱基督徒的曲赤多次到教會做見證,亦活躍於高皓正和音樂人何基佑創立的新蒲崗使徒行傳教會,不過曲赤所謂見證,其實大部分時間都係以唱歌宣傳自己為主。知情人士說:「佢係咪真係教徒好懷疑囉!佢想黐埋啲教會星度同出多啲教會騷啫!佢自己話喺美國讀書時已經信教,但邊有教友周圍呃女㗎!」 ####

 


連詩雅脷叠脷近期連詩雅人氣不俗,卻突然流出曲赤同她舊日拍拖時脷壜脷的照片,形象跌落谷底。


陸永妻飲醉錫以往曾承認愛夜蒲的陸永妻Rainah,跟曲赤的咀嘴相被公開後,傳與陸永嗌交,陸永就澄清:「我同老婆梗係冇嘢啦,不過我唔想講太多幫人哋宣傳。」


陸永與Rainah去年9月奉子成婚,陸永表示婚前已知Rainah情史:「佢飲大咗咀過邊個我一早知道晒,我唔會嬲,我只係估唔到佢信錯人啫。」


記招認錯連詩雅上週就咀相流出召開記者會,喊住承認曾跟曲赤拍拖,表示有關照片只有男方擁有,而已向公司請假一星期的連詩雅,週一卻被本刊發現獨自返回銅鑼灣駱克道寓所。


去年9月曲赤帶埋腹大便便的老婆(右)出席教會一青年營,現場演唱〈唉依家啲情侶〉。


據知曲赤家境不俗,曾於澳洲和美國留學,於澳洲留學時更因成績太差而未能升學,最近曲赤更與模Phoebe合作出新碟《Union》並即將推出,唔怪得咁多新聞。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()