國台扮
趙薇、周迅兩位國產名旦响新戲《畫皮Ⅱ》入面,戲內爭仔、戲外爭排位踢櫈幾乎大打出手,令電影未上畫已經夠晒話題性。
鐵定6月28日全國公演,電影公司到而家都唔肯公布故事內容,只係話同上集《畫皮》內容完全無關,唯一冇變,周迅繼續飾演狐妖「小唯」,繼續同趙薇、陳坤發展糾纏不清三角關係。
上集周迅剝皮一幕成為戲中亮點,今集輪到趙薇發威,靠水中全裸製造話題,繼續同仇家周迅鬥生鬥死。

幾乎毀容
《畫皮Ⅱ》入面,趙薇扮演武功高強嘅「靖公主」,細細個因意外令右邊面毀容,所以性格相當自卑。後來佢愛上飾演「霍心」嘅陳坤,因對方拒愛,趙薇以為自己生得醜有關,其實係陳坤唔敢高攀一國公主。
失戀趙薇後來遇上飾演狐妖「小唯」嘅周迅,決定同佢換皮,希望換個靚樣可以令陳坤對佢死心塌地,點知周迅從中搞搞震,卒之搞出三角戀。
劇情需要,趙薇每日開工都要戴住金色面罩遮住疤痕,初期面罩用鋁合金製造,再用膠水黐上面,兩三日之後,趙薇塊面開始出現敏感、出紅點,隻眼腫到擘唔大要停工,唔想趙薇真毀容,於是劇組走去訂造純金面罩, 棄膠水,面罩改用髮夾固定位置,塊面唔使再受苦。

 
兩大名旦傳出踢櫈不和消息,於是响化妝間排排坐扮好姊妹粉碎傳聞,其實佢哋戲中仲會半裸浸浴,真係交戲交少啲,都好難拍落去。

日服捱轟
不過趙薇毀容並唔係重點,反而佢做咗人阿媽,居然肯拍水中全裸鏡頭,就算三點不露,外界起碼Like評如潮,焦點攞滿分。反而今集嘅周迅,剝皮唔再係新鮮事,造型打扮就算比上一集更加華麗高貴,但由於多套戲服同髮型激似日本藝伎,周迅一時間被「愛國分子」鬧佢點解扮日本人。記得當年趙薇嘅日本軍服事件,只係幫時裝雜誌影相,都搞到俾人淋屎,周迅呢身造型,電影公司解釋靈感同設計來自「中國風」,但我睇嚟睇去都唔覺囉! ####


 


趙薇全裸水中戲,成為《畫皮Ⅱ》焦點,風頭終於蓋過上集靠剝皮出位嘅周迅。


因為趙薇有金屬敏感,所以劇組改用純金幫佢做面具遮住面上疤痕,聽聞個純金面具有二兩重。


為咗扮狐妖,周迅花咗唔少時間做特技化妝,效果真係幾嚇人。


俾人鬧造型似㗎妹,好老實,周迅呢個look,我真係諗起《藝伎回憶錄》。

《畫皮Ⅱ》首發正式預告趙薇造型魅惑人妖難辨 (轉優酷網)

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()