水袋嚟嘅!(設計對白)
識穿咗添!(設計對白)
娛圈風化案接二連三,無綫新劇《法網追擊》食住上,由森美負責做鹹豬手,當街胸襲陳敏之。去年在《怒火街頭》做雞做到攞埋女配角獎的陳敏之,今次「重操故業」,兼且重遊舊地深水埗,可謂手到拿來;但處男下海拍劇的森美,一邊做鹹豬手一邊驚俾老婆鬧,全程硬晒軚。

驚到縮
一NG,監製文偉鴻教路,叫森美放膽啲,陳敏之索性捉實森美隻手唔放,要佢keep住擺喺其胸上warm up,森美驚爆:「點同我老婆交代呀!」

公園阿伯當真
去年大病,現時仍要定期到公立醫院做檢查的陳敏之,埋位開工依然搏到盡,劇中飾演女警要喪跑捉賊,又要扮「鳳姐」放蛇,撩森美揸胸。拍攝當日,深水埗街頭人來人往,仲有公園阿伯到實,負責做鹹豬手的森美表現尷尬,要勞煩陳敏之幫手帶入戲,連NG完都唔俾森美隻手離開,要他繼續摸住,真係大犧牲。拍摸胸戲,陳敏之用盡丹田當街大嗌:「非禮呀,非禮呀!」原本埋頭在涼亭捉棋的公園阿伯,當堂嚇親當係真,得知原來只是拍戲,被打擾的阿伯發晒爛渣:「挑,嗌乜非禮呀,嘈生晒!」鬧還鬧,見到四十二吋長腿陳敏之背心短褲誘惑街坊,阿伯同一班麻甩紛紛圍埋勁,有人更趁她𠌥低身睇play back漏事業線,攞住手機狂影。

森美怕老婆嬲
扮鹹豬手的森美前後摸了二十幾take,特登落場督工的監製文偉鴻才肯收貨。問森美胸襲感受,他口花花說:「唔摸唔知佢(陳敏之)係禾稈冚水袋!呢啲場口擺明監製益我啦,一take過咪好嘥!監製,幾時加場床戲再益吓我呀!」被森美爆僭建,陳敏之反駁:「我係堅料無整過㗎!今日為咗扮雞,用咗nude bra托大半cup,等你好揸啲咋!」可以過手癮,森美原本接令要「揸正嚟做」,但他卻有所顧忌。「前一晚同森美商量過,究竟佢隻手應該擺喺敏之邊個位,係上半吋還是下半吋,咁緊張擺得正唔正,並唔係怕敏之介意,而係森美要同老婆交代。」被監製即場踢爆怕老婆,森美以笑遮尷尬。為報答陳敏之讓他摸胸廿次,森美大賣口乖。「我唔係咩花旦都肯拍,我好揀擇㗎!要靚又要型,見對手係身材均勻嘅陳敏之,我先肯接㗎!」

連環風化
近期娛圈連環爆出風化事件,繼傳出梁烈唯非禮關詠珊,早前又有單廿三歲無綫女藝員報警,聲稱在錄音室遭非禮,音樂人李銘豪(右圖右二)涉嫌捲入該案。 ####  


事業線暴晒為扮身材惹火的妓女,陳敏之上圍加墊升半cup,營造33C事業線。


2012《法網》金雞陳敏之以背心短褲上陣,為新劇《法網追擊》再扮妓女,其長腿依然苗條。


患腎炎康復的陳敏之,早前去公立醫院做抽血檢查,開工時時又帶住廿幾粒保健藥品狂啪。


2011《怒火》金雞前年在《怒火街頭》首次演妓女,一晒四十二吋長美腿,引來網民宅男激讚。



arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()