細仔參加跆拳道考試,甄子丹帶埋妻女去打氣,老婆(箭嘴)揸相機,佢就用iPhone,為仔仔留低回憶。
電影《特殊身份》換角,孭住監製兼演員嘅甄子丹,傳俾趙文卓暗招出動水軍唱衰,搞到一身都係!是非電影已經拍完做後期,但宇宙最好打依然冇得休息,馬上埋位,同陳妍希拍愛情片《Together在一起》。

 
新戲三個故事,三男三女各孭一個,甄子丹埋位兩個禮拜多啲,又搞掂袋過千萬。早個禮拜返大陸,還咗幾日廣告債,終於有期俾屋企人。撞啱細仔James考跆拳道黃帶,甄子丹同老婆汪詩詩,帶埋大女Jasmine,舉家去打氣。回復老豆身份,甄子丹攞住手機幫仔仔影相,同現場其他家長冇兩樣。難得有明星家長在場,唔少人捉住影相,甄子丹一律唔托手踭,親善大使上身。再好打再硬淨,對住老婆仔女,始終另一個人,呢幾格相,特別人性,罕見㗎! ####

 


拍廣告拍戲都要賣動作,打得甄子丹自小培育細仔,發揮潛力。


彈得一手好琴嘅八歲大女Jasmine,㩒住老豆企高,一齊為細佬打氣。


大會叫甄子丹埋位一齊影大合照。宇宙最好打雙手攬住坐大髀嘅James,笑得好開心。


當日同場仲有曾經係是非女王嘅孫佳君,計落佢個仔今年都有七歲,但佢表現避忌,眨吓眼就唔見咗人。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()