面對面
打開網絡百科全書,薛凱琪的8年娛樂圈生涯真正豐富得像匹布,做過新人王、拍過賣座片、四台冠軍歌曲多的是、年度女歌手獎連年入五強,10年一部《分手說愛你》連越南影后都當過……
對不起,惟獨沒開過賣票演唱會。
7月終於得償所願在紅館開兩場個唱,薛凱琪說,一直沒法開個唱,原因是:「開一次演唱會要推半年job,屋企得我一個賺錢,我唔可以做吓停吓。」
立定決心在8月的32歲生日前讓夢想成真,則因為:「再唔唱把聲老啦,我唔想用把老聲去唱〈奇洛李維斯回信〉。」
唱片封套賣她是個《Funny Girl》不代表她真的就無憂無慮,報紙雜誌寫她從小讀國際學校也不代表她真的就是千金小姐……
8年來,薛凱琪第一次承認自己怕老也怕窮,不過,她不怕再跌倒:「因為一場病,成就咗一個better me。」

金裝=盛女
31歲的薛凱琪雖然已屆剩女年齡, 感情生活看似精采,緋聞對象長年糾纏的有房祖名、方大同、郭品超, 澳門賭場高層「黑」顏知己,最近又被拍到與音樂人湯駿業當街親熱。
薛凱琪一次又一次否認,這些人裏沒一個是男朋友。
「4年前真正拍拖嘅前男友,從來就冇被人影到過,湯駿業?識佢嘅人就知我哋冇可能……其實我工作咁忙, 幾年冇放過假,點識男仔點拍拖?我享受工作,但係我不停工作都係因為根本唔停得。
屋企得我一個女,我有負擔,要養起全家,父母又退休,我停咗爹哋媽咪點算?我一出道就俾人報道我係讀國際學校、住豪宅,人人覺得我係有錢女,唔憂做……我冇所謂人哋點諗我,可以講嘅係,我搏殺期仲有排都未完, 因為屋企唔容許我推job、唔容許我做吓停吓。阿媽都同我講過一次,早知佢一係唔生、 一係就生個家姐或者阿哥畀我,佢哋知我辛苦,好驚我第時冇人照顧……人哋點睇我冇用, hard sell自己係等錢使、孝順女好老土,我都好想拍啲藝術實驗電影,但係我同公司講我唔介意忙,我真係需要忙。為咗今次紅館騷,我推咗半年戲同job,嗰度又係一筆錢,一做完個唱, 又要嗱嗱聲接番job追番啲錢……今次我真係覺得唔等得,我唔想把聲愈嚟愈老, 我要用把老聲去唱〈奇洛李維斯回信〉。」

死亡=筆記
一出道就被包裝成小公主,賣funny、賣幸福,事實上薛凱琪入行前家庭經濟就已經遇上問題,要半工讀做model養活自己。明明樣樣不順心還要人前扮開心,08年終於患上抑鬱症,暴瘦又尋死。 「我平均體重103磅,最瘦嗰陣時剩番85磅,每晚要食三粒半安眠藥至瞓得着。 同溝酒飲嘅道理一樣,一粒兩粒安眠藥搞唔掂,醫生於是開四隻唔同款嘅撞畀我幫我瞓。係就係瞓到啦,但一瞓就瞓16粒鐘,瞓醒就吽到不似人形。我真係好想死,但係我信基督教, 就算唔怕落地獄都驚神唔鍾意,於是同神捉字蚤。我成日祈禱同神講, 神呀,你一係就快啲醫番好我,如果唔係我繼續瘦落去遲早虛弱死,你都唔怪得我。或者我唔食藥、食完藥又唔吸收嘔番晒出嚟,我都唔算自殺㗎!我仲記得有日《人間喜劇》拍街景,同事打緊燈, 我就企喺兩條電車路之間一路等埋位一路諗,我𠵱家企得咁埋又咁虛弱,架電車行埋嚟我咁啱抽搐企唔穩跌落路軌, 都唔算得係自殺㗎……我睇住架電車愈行愈埋,諗到正出神,同事大嗌:「喂……薛凱琪……有車呀,返埋嚟啦!……」 仲有好多次,我特登用酒送安眠藥,唔會增加分量,淨係博一鋪我80幾磅人頂唔頂得順,死得就最好,死唔去咪起身返工囉……諗真啲,我死咗,咁我老豆老母點呀?幫我搞葬禮呀? 人有責任㗎,一出世個身體其實就唔係只屬於自己,我已經夠衰,更衰就係唔理身邊人感受。 我行到落嚟好慶幸身邊有啲人,當我自己覺得自己係乞兒嘅時候,係佢哋話畀我聽我係公主。每個人生命中都有呢個人。」

人在=高處
薛凱琪說,最低潮時,是方大同和另一個同樣從抑鬱症裏走出來的圈中人說服她生存下去。
是哪個圈中人,不便透露;至於方大同,薛凱琪說兩個常常徹夜詳談,談話內容兩成是工作、八成是神。
「係囉,點解同大同撻唔着呢?曾經有段時間,我好驚呢個世界,美好嘅嘢太少,當我遇到一個好男人,總覺得太美好太驚失去。
𠵱家,勇敢好多,好嘅唔敢要、壞嘅唔想要,咁咪一世都唔使愛。不過sorry,都唔係方大同。
嗰段唔好嘅經歷,其實幫助咗我好多,𠵱家嘅我就好似喺山頂上面睇所有嘢一樣,所有觀點都有所改變。
冇錯,冇人知上一次係唔係最壞,更加唔知更壞嘅事係唔係會發生、會幾時發生。你諗吓,你每日擔心十年後, 咪浪費咗十年囉……下次再有壞事情發生,我會慶幸佢唔係我人生裏邊第一個大打擊,我唔係講習慣消極,而係你會明白, 人生就係會有起跌,that's life。當然,呢個世界有啲人一世好彩,永遠唔會遇上大風波,但係佢比其他人心裏少一層嘢, 天唔會咁殘忍安排苦痛畀你受,佢嘅安排係畀你喺苦痛當中上到一課。我自己覺得,有啲嘢必然會發生,你得兩個選擇, 好好咁利用佢,令自己好啲,令別人好啲,每樣最唔好嘅嘢都可以有最美好一面。


嗰段要生要死嘅過去,𠵱家可以笑住講,我真係好慶幸。打個比喻,人嘅情緒起落由冇上冇落嘅零,最開心係10, 最唔開心係負十,喺最低潮時,你可以選擇停留喺嗰一刻,或者徹徹底底咁走出嘅。既然選擇咗走出嚟繼續生存, 你會選擇日日食飯瞓覺得過且過,定還是更識愛、識得快樂,識得改變人,活得更有意義呢?」

藉着涼瓜說愛你
8年以來訪問薛凱琪五次,該問的都問了、能說的都說了,薛凱琪每一次訪問都放開了一點,同時,還是再保留一點。這一次談得興起時說到感情,她突然沉默轉過頭看正在扒飯盒的助手:「你食緊咩呀?涼瓜飯?畀嚿涼瓜我吖!」好一招藉着涼瓜攤凍話題:「有啲人擁有過再失去,怨天怨地話嬲到想爆粗…… 咁佢至少擁有過呀!有啲人搵咗一世都搵唔到,都想爆粗囉……」 8年來看着薛凱琪長大,下次見面,我希望你找到了那一個,而不是找到盒涼瓜飯。 ####


 


08年與王祖藍在電車路上拍攝《人間喜劇》時,正受抑鬱症煎熬:「諗過跌落電車路被車死。」


04年出道,一首〈奇洛李維斯回信〉唱得街知巷聞,薛凱琪說從23歲等到31歲終於開個唱:「再等把聲老啦!」


父親破產又身體不適,父母也已分開多年,愛報喜不報憂的薛凱琪說不願多談。《忽然1周》圖片


2010年的《分手說愛你》,為薛凱琪奪得越南影展及香港演藝人協會評選的影后殊榮。


7月8日,薛凱琪將在紅館舉行一連兩場《filicious》個人演唱會:「只係緊張又多嘢諗,但今次唔使睇醫生,我真係好番。」


最新動向是被拍到與音樂人湯駿業夜店門外親熱,薛凱琪說識湯駿業嘅人都知冇可能!大家知乜事!《壹週刊》圖片


與方大同共度不少時艱、又常被拍到行街食飯,仍然堅稱二人冇可能。


入行不久即與房祖名傳緋聞,薛凱琪至今死口唔認二人拍過拖。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()