早熟𡃁妹曾就讀香港演藝學院戲劇文憑一年級的龔嘉欣,除識演戲,仲擅長跳多種舞蹈。雖然年紀輕輕,但嘉欣話自己年齡同心境完全相反,佢話:「其實我諗嘢好成熟,仲好鍾意照顧人,成個阿媽咁。」
唔鬧唔紅 《拳王》前週打完,結局篇更高收35點,亦令演姣溝人夫黃浩然的小三龔嘉欣靠賤上位。 22歲龔嘉欣入行4年,一直做小花瓶,直至兩年前與大她16年的鄧健泓撻着,先多點曝光。近日靠《拳王》被人鬧到街知巷聞,不過嘉欣唔介意:「 俾人鬧先成功!」最近更抽到支好籤,拍住回巢花旦蔡少芬拍重頭劇《金枝慾孽2》,演蔡少芬女兒兼宮女首領的她,集集服侍主角,升呢做小花旦。

 
龔嘉欣08年憑「四葉女」水着入行,曾拍過不少電視劇,由演細路女到小三,其中以《我的如意狼君》及《拳王》等戲,飾演刁蠻攻心計女,終惹起觀眾談論。

鬧得高興
《拳王》出街後,嘉欣說有意想不到的效果:「未播嗰時我真係估唔到觀眾反應會咁激,我咁大個女未試過俾人鬧得咁勁,原來我可以演狐狸精演得咁似!不過俾人鬧先成功,代表我做得好。」

黃德斌父女戀
唔再做小三,嘉欣喺新劇《金枝慾孽2》亦有發揮機會,同多位前輩如蔡少芬、鄧萃雯等做對手戲。戲中她飾演蔡少芬個女,仲會同真實大佢27年嘅黃德斌有感情戲,咁咪係「父女戀」?嘉欣話:「我喺《金枝2》入面演宮女首領叫木都兒,冇乜笑容,份人好嚴肅。我同Ada(蔡少芬)對手戲最多,喺30集戲裏面,我差唔多集集都會出現!同黃德斌就有段感情線,情慾戲就冇喇,始終係古裝嘛!6月頭仲會跟大隊上橫店拍一個月添!」有得服侍蔡少芬,傍實女主角出場,淨係出鏡率都賺晒啦! ####

 


激咀人夫《拳王》中龔嘉欣演Vicky小三勾引唐詩詠老公黃浩然,劇中不乏大膽親熱床戲。演小三出色,更有唔少網民於微博大鬧狐狸精。


忘年戀sweet 現年38歲的鄧健泓同22歲龔嘉欣拍拖兩年,甚少斷正,兩人亦不靠戀情宣傳,但於10年就被本刊拍到2人約會,雖然年齡相差16年,但拍拖鬥咀幾sweet吖。


拍視后龔嘉欣連月忙拍《金枝2》,更有機會做蔡少芬的女兒,戲分仲唔少添,有得拍住視后做對手,偷師啦!


翻版《誰家》接住《耀舞長安》播出的《衝吧!瘦薪兵團》中,嘉欣同陳智燊(左)、歐錦棠(中)又合作,十足十《誰家》翻版,不過今次佢只係客串啫。


16歲激罕水着剛入行的龔嘉欣,曾為旅遊雜誌到杜拜拍攝特輯,當時只有16歲的她,大膽以三點式示人,青春無敵。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()