今次寫真請來北京的攝影師操刀,李蘊話都幾有趣:「我識國語,但係攝影師捲晒脷嘅國語好難明,搞到我成日笑,同埋對住個陌生人咁性感有啲尷尬!」
有睇頭 每年暑假又是𡃁模寫真戰,20歲李蘊去年寫真集大賣15,000本,今年再sell性感,以內衣、三點式搶灘!
李蘊又自爆今年上圍升cup,可以真材實料見人,32C剛剛好毋須僭建,她自豪地說:「自然啲唔使托!」

 
連續3年推出寫真集的確唔容易,李蘊(Renee)今年再戰書展,上月拉大隊到馬來西亞取景,到了吉隆坡的著名度假勝地5星級Golden Palm Resorts拍攝,連影寫真都歎過人。

乳貼防穿崩
李蘊自言影了3年寫真,今次係時候要走性感熟女路線,在超過30個造型中,有一半是內衣照,另外亦唔少得三點式泳衣。「今次影嘅相多過以往兩年,內衣亦性感得嚟又惹人遐想,所以影相時都有啲尷尬,好有挑戰性!」李蘊說:「事前要貼定乳貼、膠紙呀咁防走光,但係好驚穿崩!如果有穿崩相流咗出去,我實精神崩潰,我接受唔到㗎!」只有20歲,就要走熟女路線會唔會太早?李蘊就話自己今年發育升cup,由去年32B升到32C,夠晒熟咁話:「寫真嘅衫全部係我自己揀,可能上圍升咗cup,可以自然啲唔使托得咁勁,以前要加兩個墊㗎,今年有啲衫唔加墊都好好睇喇!」自信心十足。

唔同男友交代
男友劉謙不在身邊,李蘊反而愈影愈性感,更說毋須同男友交代咁多:「好朋友啫,佢咁忙,大家工作上嘅嘢唔使交代咁多。自從佢4月嚟香港開魔術騷之後,我哋都有一段時間冇見。」問到感情會否轉淡,她就笑笑口:「朋友都唔使成日見啦,電話就幾日傾一次囉。(出寫真前會唔會畀男友睇咗相先?)出咗有機會見面會送本畀佢嘅!」拍拖好正常,唔使咁避忌喎!大個女又有愛情滋潤,李蘊這次的寫真集亦擺脫了模的幼嫩,她的經理人Peter Chiu亦大讚:「Renee比前兩次專業咗好多,(係咪拍拖之後叻咗?)唔排除啦,有咗經驗,佢擺甫士的確係誘惑咗,姿態撩人咗。」宅男呢次可以當自己係劉謙囉!

烏蠅陪食
拍攝寫真的五星級酒店因近海邊,好多烏蠅,李蘊話每次吃飯都要同烏蠅爭食:「啲嘢食一擺低就俾烏蠅嬲,好驚食到肚屙呀!好彩去咗4日都冇事咋。」

內衣出巡
李蘊上月在沙田出席內衣騷,明顯對自己身材好有信心,網友回響甚大,不斷留言叫好。 ####

 


S形水着
有愛情滋潤的李蘊可能將攝影師當係劉謙,擺起甫士都零舍誘惑。


感情低調
李蘊說已成個月冇見過魔術師男友劉謙,又稱劉謙只是好朋友。梗係啦,就快要出寫真搏殺,感情事低調啲好!


'11初穿去年李蘊初以內衣示人,但大部分都係corset款遮遮掩掩,今年再度發育,索性以two pieces內衣豐滿上陣。


'12挑逗 Renee今年搏到盡,造型多以兩件頭內衣床照示人,更有喱士bra:「着得咁sexy喺床度典嚟典去好尷尬,試過半日時間至影到兩輯相咋!」


《蘋果日報》圖片



arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()