26/5斷正撐枱腳
陳智燊同宋熙年上週六到中環文華東方食lunch,兩人未點菜已經雞啄唔斷,唔通真係有情飲水飽?
新花王 陳豪同陳茵媺打風打唔甩,電視台筍盤買少見少,上年憑《誰家灶頭無煙火》彈起的34歲陳智燊(Jason),被力捧為「陳豪第二」,短短1年由大茄升呢做小生,新劇《幸福摩天輪》擔正做男一號,與鍾嘉欣做情侶。
上位快過搭,為免影響鑽石男形象,Jason被迫將拍拖3年的華姐女友宋熙年收埋。為爭取見面時間,Jason刻意與女友租住同一個屋苑,既可以掩人耳目、又有得日對夜對,果然高招!

20/5尖咀開餐
約埋正印宋熙年在尖沙咀撐枱腳,但上位後嘅Jason非常小心,同女友前後腳上餐廳,宋熙年更邊行邊傾電話,掩人耳目。不過中佬Jason睇嚟略發福,做男一要減吓磅啦!

 
5呎10吋高的陳智燊,除咗外表煞食,精通英文國語法文同拉丁語等多國語言;又擁有倫敦大學經濟學碩士學位,有樣有內涵,最難得靚仔把口仲𠺘過油,加入TVB後極速氹掂兩大高層樂易玲同曾勵珍,1年間已由閒角升呢做男主角,前途一片光明。

尖咀撐枱腳
34歲都有機會上位,陳智燊亦相當識做,即使09年與華姐冠軍宋熙年撻着,亦低調處理,聽教聽話。本刊發現,忙於拍新劇的Jason,上週日(20日)與女友去尖沙咀撐枱腳歎西餐,二人前後腳入餐廳,相當警惕。飯後Jason與女友揸車返回將軍澳君傲灣,兩人分別住1座及3座,見面易過借火。餵飽正印,Jason第二晚又出動與單身楊秀惠食飯,楊全程對住Jason動作多多,擺明對筍男嗒糖。不過Jason定力夠冇過電,上週六(26日)再約正印宋熙年到中環文華東方酒店食lunch,做慣明珠台生活品味節目果然唔同,拍拖3年都肯揼本氹女友,難怪宋甘心做Jason隱形女友。

21/5再氹楊秀惠

借師傅過橋
Jason週一(28日)為孭飛新劇《幸福摩天輪》拍外景,例牌唔認將宋熙年收埋食,仲拉埋師傅歐錦棠落水。「傳咗好耐喇,大家只係好朋友啫!(成日一齊食飯喎!)係有食,不過唔係單獨㗎,歐錦棠佢哋成班都有出嚟。(有街坊見到你哋一齊返屋企?)唔會,我哋只係隔籬鄰舍,有時我會經過佢嗰座,但冇上去!如果拍拖我一定公開,會舒服好多嘛!」明明撐枱腳都話成班人一齊食,其實情侶檔仲易搵食,你睇吓陳豪陳茵媺幾肥?

搵歐錦棠教戲
陳智燊多女黐,估唔到鬼仔Jason同老戲骨歐錦棠都好老友,經常約埋一齊食飯,Jason仲當正對方係自己師傅,經常請教演戲心得。「我哋之前拍《誰家灶頭》識,我成日問棠哥點樣做戲,難得佢唔嫌我煩,咪做咗好朋友囉,我當佢係師傅㗎!」

擦掂女高層
雖然Jason已經34歲,但TVB正值小生荒,加上把口好得的Jason經常搵樂易玲同曾勵珍(小圖)兩大揸fit人傾偈,而且夠聽話,所以06年拍劇後機會不絕,短短幾年已有得做男主角,嚟緊套新劇《衝呀!瘦薪兵團》亦有份演出,比起利孝和世侄林峯讀完藝訓班都要做路人甲,後台唔算硬的Jason行得叫快! ####

 


楊秀惠月前同金融才俊Ray分手,當晚一見到Jason即刻開心到企喺馬路中心揮手,開心過執金。


見楊秀惠兩隻手攞四個袋,Jason即有風度幫女方拎嘢,十分有風度。


食足3粒鐘,兩人與TVB經理人Amy齊齊去停車場攞車離開。


極有女人緣嘅Jason,連試衫都有女粉絲埋身合照。


Jason同何傲兒拍《誰家灶頭無煙火》有咀戲而傳緋聞,但事後何表示兩人太熟冇機會發展。


Jason與33歲「翻版陳慧珊」李璧琦合作明珠台節目《港生活港享受》撻着,但有傳李頂唔住男友太花心,拍拖半年即斬纜,轉與無綫編劇李梓樅拍拖。


公園訓練


上週一(21日),Jason同歐錦棠去將軍澳日出公園練戲,歐教Jason用舞台劇方式做戲。着住格仔短褲嘅Jason喺公園兜圈喪跳,可能平時拍劇太攰,跳咗一陣已經耷晒頭冇力行。


48歲歐錦棠同34歲Jason全無代溝,兩人經常約埋一齊食飯傾偈。


製作資源總監樂易玲


戲劇製作總監曾勵珍


喺新劇《幸福摩天輪》中,演社工的Jason及鍾嘉欣有勁多對手戲,嘉欣仲要同林夏薇爭Jason,女神自動送上門,明益Jason啦!


arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()