親自冲曬免外洩陳冠希搞相展過手癮

 

當年淫照和早前跟模謝芷蕙(Cammi)的情慾照被公開,搞到陳冠希(Edison)一身蟻,不過事件似乎未有令他留下陰影繼續照影相,前晚Edison現身展覽會時透露今年9月將以新晉藝術家身份在台灣開相展,拍攝對象更有男有女,不會獨沽一味。

 
陳冠希前晚到觀塘出席Eric So的藝術品展覽會,當中有幅作品是他的畫像,原來Edison亦曾在新加坡及北京開過畫展,今年9月將會在台灣搞相展,他說:「雖然主題係世界末日,但啲相唔會係咁灰,反而係開心,好似有我同朋友BBQ同開派對,大部份係snapshot,但未影好晒。」Edison表示相展並非他個人,還有其他藝術家,自言是新丁一名。

主角有男有女
早年Edison爆出淫照風波,張栢芝和鍾欣桐等人涉入其中,全城轟動;早前他和模謝芷蕙的慾照流出,最後兩人分手成陌路人。問Edison會否展示以前的舊相?他似明白記者所指並表示:「唔會,今次我係用一架以前嘅傻瓜菲林機,以黑白相為主。」菲林會親自冲曬還是交給相片店處理?Edison指自己亦懂冲曬,不過有些相片想有好質素,還是會交給專人處理。問到當年事件有否留下陰影,擔心相片外洩?他稱:「我冇諗到呢樣嘢,係你哋諗。」相中有誰做女主角?Edison直言:「咁我去每個地方,總有男有女,仲有影雲同狗,每樣都有啲。」

與栢芝零聯絡
早前傳Edison有空姐女友,他否認是新歡:「佢係我工作上其中一位投資者嘅女,有同佢食飯,只係朋友,唔係新女友,我家冇拍拖。」他又聲稱若有新戀情必會公開。談到張栢芝下星期四(24日)生日,Edison表示大家一直沒有聯絡。此外,陳海琪昨日到觀塘出席now觀星台嘅記者會,她將會主持電視版《海琪的天空》,並透露首集嘉賓是Edison,她說:「喺節目中佢有講對鋒芝離婚嘅睇法,我好愕然原來佢係將愛情放首位,亦覺得佢好掛住以前嘅女友。」採訪:李珮洳、譚倩宜攝影:葉君海


Edison在他的畫像前影相,他稱將於9月在台灣搞相展。


Edison(左)現身力撐曾經和蒙嘉慧和盧巧音拍過拖的好友Eric So。


身為潮人一族的李璨琛亦來支持好友的作品展覽會。


早前Edison和Cammi的慾照流出,結果搞到他一身蟻。資料圖片

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()