奧巴馬早前公開支持同性婚姻,無疑對同性戀界打咗支強心針。日前蘇施黃接受電台訪問,佢終於肯「出櫃」自認係同性戀。當被問到會唔會主動同人講時,阿蘇就發火窒人,使唔使舉手話俾阿爸阿媽知我係同性戀者?人哋都係好奇問吓啫,家吓你「出櫃」唔係「出火」喎。


早前喺演唱會承認係同性戀嘅黃耀明, 日前出席「國際不再恐同日」指社會有雙重標準,話同性戀要收埋,點解同女人一齊就唔使匿埋?都唔係㗎,視乎咩女人啦!如果係二奶、小三,我估冇人會公開嘅。


拉姑依家仔女孝順,仲有兩個寶貝孫,不過唔講唔知,佢曾一度迷失,早一兩年成日都話不如死。每個人都有低潮期, 過咗咪一天都光晒囉。佢仲要睇住兩個孫長大,有排忙呀!死?邊得閒!


洪天明考獲電單車牌之後,將會跟方中信等人組電單車隊,難得老婆周家蔚冇詐型,
暫時俾佢陪「二奶」先。
媽咪姐斷估天明都唔敢出去曳曳搵二奶,不過男人玩物喪志都唔好。家蔚,都係睇緊啲好。


張馨予同吳卓羲拍拖, 已經係半公開秘密,但佢接受訪問時,大派檸檬,仍未知身邊人是否可託付終身!大家彼此彼此啫,吳卓羲夠唔知你娶唔娶得過啦。 ####


 


 


 


 



 

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()